اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان خبر داد:

تجهیز تمام مدارس کنگان به کتابخانه و آزمایشگاه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از تجهیز تمام مدارس کنگان به کتابخانه و آزمایشگاه خبر داد.

تجهیز تمام مدارس کنگان به کتابخانه و آزمایشگاه
عباس شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با اشاره به پیشرفت‌های آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش و اهتمام تمام معلمان و مدیران مدارس شاهد رشد و پیشرفت بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش در کنگان بودیم.
وی افزود: امسال نیز از ماه‌های گذشته برای شروع سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی کردیم و سال تحصیلی نیز با برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در تمام مدارس کنگان آغاز شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تکریم رزمندگان خاطرنشان کرد: اگر امروز دانش‌آموزان ما با خیالی آسوده و با کمترین دغدغه مشغول تحصیل علم هستند به برکت مجاهدت شهیدان و ازخودگذشتگی رزمندگان است.
شریف تصریح کرد: بدون تردید آرامش، عزت و سربلندی امروز ما مرهون رشادت‌های دیروز رزمندگان اسلام است و دانش‌آموزان ما همواره در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که با جدیت راه شهدا را ادامه خواهند داد. 
وی از حضور بیش از 11 هزار دانش‌آموز در مدارس کنگان خبر داد و اضافه کرد: بیش از11 هزار دانش‌آموز در شهرستان کنگان سال تحصیلی جدید را شروع کرده‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از تجهیز تمام مدارس کنگان به کتابخانه و آزمایشگاه خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمام مدارس شهرستان کنگان به امکانات لازم از جمله اینترنت، کتابخانه و آزمایشگاه مجهز هستند و این امر بسیار مهم است.
شریف یادآور شد: از تمام معلمان می‌خواهیم با نشاط و انرژی بیشتر برای موفقیت دانش‌آموزان تلاش کنند و شرایط را برای افزایش کیفیت سطح تعلیم و تربیت در کنگان به کار گیرند.
وی با اشاره به آمادگی همه مدارس شهرستان کنگان در آغاز سال تحصیلی جدید افزود: همه مدارس شهرستان با تجهیزات کامل آموزشی و تکنولوژی آموزشی در نخستین روز بازگشایی مدارس فعالیت آموزشی خود را شروع کردند و تا انتهای سال تحصیلی نیز این روند را تداوم خواهیم داد.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم و راه را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری هموار کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول