اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان خبر داد:

تکمیل و تجهیز 8 واحد آموزشی استاندارد در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از تکمیل و تجهیز 8 واحد آموزشی استاندارد در کنگان خبر داد.

تکمیل و تجهیز 8 واحد آموزشی استاندارد در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف بعد از ظهر امروز در بازدید از مدارس کنگان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر امروز به راحتی و با آرامش می‌توانیم به امر تحصیل بپردازیم در واقع مرهون خدمات و زحمات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: معلمان و دانش‌آموزان باید قدر این موقعیت را بدانند و در راستای گسترش فرهنگ دفاع مقدس تبلیغ کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان خاطرنشان کرد: در سال جاری که به نام سال جهاد اقتصادی مزین شده اقدامات بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام گرفته و تلاش داریم نسبت به کیفیت‌بخشی در امر آموزش گام‌های اساسی را برداریم.
شریف از تکمیل و تجهیز 8 واحد آموزشی استاندارد در کنگان خبر داد و تصریح کرد: تعداد هشت واحد آموزشی استاندارد و مجهز در نیمه دوم امسال در شهر کنگان احداث خواهد شد و در این سال باید یک جهش و فعالیت عظیم در حوزه آموزش و پرورش صورت گیرد که این امر مسؤلیت ما را بیشتر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به چشم‌انداز بیست ساله و حفظ جایگاه ایران در سطح بین‌الملل، تحول بزرگی در همه حوزه‌ها بویژه آموزش و پرورش بوجود آمده و باید تلاش بیشتری کنیم.
رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور گفت: تحول در آموزش و پرورش یعنی تحول در ساختار و محتوا و اجرا و ما در این شهرستان با همت شما دانش‌آموزان و فرهنگیان و همکاری مسئولین  توانستیم توجه بیشتری به حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم و در این راستا اقدامات خوبی نیز انجام دهیم.
شریف اذعان داشت: توسعه رشته‌های فنی و کار و دانش با توجه به موقعیت شهرستان و مجاورت صنایع عظیم نفت و گاز منطقه در دستور کار قرار دارد که با همکاری سایر مسئولان عملیاتی می‌شود.
وی از احداث و ایجاد ۳ هنرستان جدید در کنگان خبر داد و بیان داشت: توسعه تجهیزات و امکانات آموزشی باید با همکاری همه مسئولان در این شهرستان انجام شود.
 شریف افزود: از همه شما عزیزان انتظار داریم که به تحصیل اهمیت بیشتری بدهید تا مانند دوستان خود بتوانید در دانشگاه‌ها پذیرفته و فرد مفیدی برای جامعه واقع شوید چرا که ما اعتقاد داریم، شما دانش‌آموزان امروز و دانشمندان فردای ایران اسلامی هستید.
وی همچنین از دانش‌آموزان خواست که به رعایت نظم در محیط آموزشگاه و احترام به قوانین و مقررات آموزشی اهمیت بیشتری قائل شوند و از آغاز سال تحصیلی برای موفقیت خود برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول