اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

30 مدرسه کنگان به نام شهدا نامگذاری شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش ‌کنگان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تکریم شهدا، 30 مدرسه کنگان به نام شهدا نامگذاری شد.

30 مدرسه کنگان به نام شهدا نامگذاری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس شریف بعد از ظهر امروز در بازدید از مدارس کنگان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهارداشت: در سال تحصیلی گذشته با برنامه‌ریزی ستاد پروژه مهر توانستیم سال موفقیت‌آمیزی برای حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم چرا که در این سال همه امور به آموزش اختصاص داشت و همه کارشناسان و اعضاء ستاد همه توان خود را به این امر اختصاص دادند.
وی افزود: کسب مقام‌های برتر در حوزه آموزشی و پرورشی به ویژه مقام دوم استانی در پروژه مهر، کسب مقام پنجم در کنکور سراسری، مقام اول در شورای آموزش و پرورش برای چندمین سال متوالی، مقام اول ستاد بزرگداشت مقام معلم،‌ رشد درصد بالای قبولی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف به ویژه علوم پایه و افتتاح و بهره‌برداری از چند واحد آموزشی از جمله اقدامات این مدیریت است.
رئیس آموزش و پرورش کنگان خاطرنشان کرد: شروع عملیات اجرایی چند واحد آموزشی در شهرستان، کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری توسط دانش‌آموزان و دبیران در مسابقات مختلف آموزشی و پرورشی به ویژه مسابقات فرهنگی هنری و الگوی برتر تدریس و مدیریت و سایر موفقیت‌ها همه نشان از تدبیر و برنامه‌ریزی منظم و اصولی در این حوزه است.
شریف در ارتباط با برنامه‌ریزی در سال جاری  در این حوزه بیان داشت: در این سال که مزین به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام عظمای ولایت شده، تلاش مضاعف در این مدیریت صورت گرفت و همه کارشناسان ستادی توان خود را در ارتقای سطح کیفی و کمی مسائل آموزشی و پرورشی بیشتر کردند که به موفقیت‌های بزرگی نیز دست یافتیم.
وی اضافه کرد: کسب مقام‌های مختلف در حوزه آموزش و پرورش بویژه قبولی تعداد بسیاری از دانش‌آموزان در کنکور سراسری در رشته‌های پزشکی و مهندسی در دانشگاه‌های روزانه و رشد بالای قبولی دانش‌آموزان در امتحانات مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در واقع نشان‌دهنده عزم جدی کارکنان است و در سال تحصیلی جدید نیز باید با برنامه‌ریزی همه عوامل اجرایی این موفقیت‌ها را ارتقا دهیم.
شریف همچنین ضمن تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء، ایثار و مجاهدت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و گفت: آرامش و امنیت و اقتدار و صلابت ایران اسلامی و پیشرفت جامعه امروز مدیون ایثار و رشادت این عزیزان است.
وی اضافه کرد: به منظور تکریم این عزیزان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با عنوان جلوه‌های ایثار به مدت یک هفته در محوطه مدیریت آموزش و پرورش برپاست و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان با تاکید بر لزوم تکریم شهداء تصریح کرد: در سال جاری و با تصمیم ستاد نامگذاری مدارس شهرستان، 30 واحد آموزشی به نام شهدای گرانقدر شهرستان مزین شد که این امر به همه ادارات و دستگاه‌های دولتی استان نیز اعلام شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول