اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان خبر داد:

احداث و تجهیز 16 مدرسه جدید در کنگان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی کنگان از احداث و تجهیز 16 مدرسه جدید در کنگان خبر داد.

احداث و تجهیز 16 مدرسه جدید در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد بحرانی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مدارس و فضاهای آموزشی روستای برکه‌چوپان در کنگان اظهار داشت: تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس امری مبارک است که انتظار داریم دانش‌آموزان با اهداف و دستاوردهای دوران حماسه و ایثار آشنا شوند.
وی فضیلت علم را والا توصیف کرد و با استفاده از آیات و روایات در زمینه توصیه و تاکید فراگیری علم و دانش افزود: خانواده، اجتماع و مدرسه نقش بسیار عظیمی بر رشد تعالیم فرزندان دارند و باید تلاش کنیم ارتباط بین مدرسه و خانواده‌ها بیشتر و تعامل‌ها بیشتر شود.
بخشدار مرکزی کنگان خاطرنشان کرد: دولت موظف به تامین و تجهیز فضاهای آموزشی در شهرها و روستاهاست و البته مردم نیز باید اهتمام ورزند تا بتوانیم زمینه را برای ادامه تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم کنیم.
بحرانی اذعان داشت: با تدابیری که اندیشیده‌ایم مشکلات دانش‌آموزان برکه‌چوپان برای ادامه تحصیل را برطرف خواهیم کرد و مردم روستا در سال آینده می‌توانند از یک دبستان مجهز و درخور شان استفاده کنند.
وی گفت: افزایش فضاهای آموزشی در دولت نهم و دهم برای همه آشکار است و این نشان از همت دولت در ایجاد فضاهای آموزشی و توجه به علم و دانش است.
بخشدار مرکزی کنگان از احداث و تجهیز 16 مدرسه جدید در کنگان خبر داد و افزود: در بودجه سال 90 برای ایجاد و تجهیز 16 مدرسه در سطح شهرستان اعتبارات در نظر گرفته شده است که ایجاد این 16 مدرسه می‌تواند بسیاری از مشکلات تحصیلی را برطرف کند.
بحرانی یادآور شد: سفر مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری برکات بسیاری برای مردم منطقه داشت که می‌توان به اختصاص اعتبارات برای فضاهای آموزشی و فرهنگی اشاره کرد.
وی در ارتباط با وضعیت دبستان آزادی این روستا بیان داشت: جلسه‌ای با حضور پیمانکار در زمینه تسریع و تکمیل  دبستان 5 کلاسه آزادی روستا به زودی برگزار می‌شود و انشاالله به زودی این مدرسه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
در این مراسم تعدادی از مردم روستا نیز مسائل و معضلات موجود را بیان کردند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول