اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان خبر داد:

رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه‌های علمیه کنگان

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندر کنگان از رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه‌های علمیه کنگان خبر داد.

رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه‌های علمیه کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران کنگان اظهار داشت: دشمنان در چند سال گذشته در راستای کم رنگ کردن معنویت در جامعه تلاش بسیار زیادی از خود نشان داده‌اند و باید برای تقویت معنویت در جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم.
وی افزود: تقویت زیرساخت‌های فرهنگ دینی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و بدون تردید با توسعه مراکز دینی، شاهد پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های مذهبی نیز خواهیم بود.
امام جمعه کنگان با اشاره به وعده استاندار بوشهر در زمینه کمک به حوزه علمیه کنگان خاطرنشان کرد: وعده کمک 700 میلیون تومانی استاندار بوشهر برای احداث حوزه‌های علمیه در کنگان در سفر سال گذشته وی به شهرستان کنگان تاکنون عملی نشده که انتظار می‌رود این مهم اجرایی شود.
محمودی با اشاره به روند احداث ساختمان حوزه علمیه کنگان تصریح کرد: مدیران حوزه علمیه قم و بوشهر و شهرداری و شورای اسلامی کنگان در کمک به احداث حوزه علمیه فاطمه زهرا (س) این شهر تلاش بسیار خوبی داشته‌اند که شایسته تقدیر هستند.
وی از رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه‌های علمیه کنگان خبر داد و افزود: این مهم از اساسی‌ترین برنامه‌های دفتر امام جمعه کنگان است.
محمودی عنوان داشت:‌ با افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران، انتظار می‌رود حوزه علمیه برادران نیز از وضعیت اجاره‌نشینی خارج و ساختمان این حوزه نیز احداث شود.
امام جمعه کنگان یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 80 طلبه خواهر، استاد و کادر اداری در مدرسه علیمه فاطمه زهرا (س) کنگان مشغول تعلیم و تربیت هستند.
محمودی اضافه کرد: تا قبل از سال تحصیلی جدید بیش از 70 نفر در مقطع سطح 2 حوزه (کارشناسی) از این مدرسه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
فرماندار کنگان نیز در این آیین اظهار داشت: تقویت حوزه‌های علمیه در چند سال اخیر با جدیت انجام شده، چرا که اعتقاد داریم حوزه‌های علمیه، اصل و اساس یک شهر، استان و کشور است.
عباس تبرکی گفت:‌ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این موقعیت حساس، حوزه علمیه خواهران باید بیشتر مورد توجه واقع شوند.
وی اضافه کرد: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای گسترش فضای معنوی در جامعه اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول