اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کنگان خبر داد:

24 رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کنگان از پذیرش دانشجو در 24 رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی کنگان خبر داد.

24 رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی کنگان
اصغر حصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و آموزشی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و پیشرفت است و در کنگان تاکنون تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده‌ایم.
وی افزود: برای افزایش سطح علمی این دانشگاه اقدامات بسیار زیادی انجام داده‌ایم و در چند سال اخیر روند رو به رشدی را شاهد هستیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کنگان از تامین نیروی انسانی متخصص پارس جنوبی در تمام رشته‌ها
خبر داد و خاطرنشان کرد: تامین نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص مورد نیاز صنعت نفت بویژه پارس جنوبی و پارس شمالی در تمام رشته‌ها در این دانشگاه انجام می‌شود.
حصیری از پذیرش دانشجو در 24 رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی کنگان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویان در 24 رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت فرصتی برای جوانان جنوب ایجاد کرده تا تحصیلات خود را در رشته‌های مورد نیاز صنعت نفت ادامه دهند افزود: توصیه ما به مردم خونگرم جنوب این است که از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کنگان با اشاره به پذیرش دانشجو در 7 رشته کارشناسی در کنگان اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای ادامه تحصیل در رشته‌های کارشناسی امور بانکی و شعب، کارشناسی بیمه، کارشناسی جوشکاری، کارشناسی آتش‌نشانی از ترم بهمن ماه در این دانشگاه ثبت‌نام کنند.
حصیری اضافه کرد: کاردانی معماری، الکتروتکنیک، مکانیک خودرو و امور اداری، نرم‌افزار کامپیوتر، حسابداری دولتی، ارتباطات و فناوری اطلاعات از رشته‌هایی است که به شیوه ترمی از ترم بهمن ماه دانشجو می‌پذیرند.
وی یادآور شد: حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، روابط عمومی، بهره‌برداری و پالایش گاز، تکنولوژی کنترل، نرم‌افزار کامپیوتر، فناوری اطلاعات، حقوق گرایش شورای حل اختلاف و آتش‌نشانی نیز از رشته‌هایی است که در این دانشگاه به شیوه پودمانی دانشجو می‌پذیرند.
حصیری به مزایای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی کنگان اشاره کرد و افزود: شهریه پایین، تشکیل کلاس‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه، استفاده از اساتید مجرب و بومی، سلف سرویس و کتابخانه مجهز با 7 هزار جلد کتاب از جمله این مزایاست.
وی با تقدیر از مسئولان شهرستان کنگان در حمایت از این دانشگاه تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت مسئولین شهرستان، عملیات آسفالت جلوی دانشگاه  برای سهولت رفت و آمد دانشجویان و اختصاص وسیله نقلیه عمومی به منظور ایاب و ذهاب دانشجویان به شهر و بالعکس انجام شود.
این مسئول اذعان داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی کنگان فعالیت خود را با سه رشته از سال 1387 شروع کرد و در حال حاضر این دانشگاه در هفت رشته کارشناسی شامل مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی، مهندسی تکنولوژی کنترل، مهندسی فناوری اطلاعات، کارشناسی امور شعب بانک، کارشناسی بیمه، مهندسی تکنولوژی جوشکاری، کارشناسی آتش نشانی و 17 رشته کاردانی دانشجو می‌پذیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول