اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد:

احداث 6 واحد تصفیه خانه در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 6 واحد تصفیه خانه در مناطق مختلف آذربایجان غربی در دست احداث است.

احداث 6 واحد تصفیه خانه در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر شهسوار جلالت ظهر امروز در جلسه ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات این دستگاه تشکیل شد، اظهار داشت: این تصفیه خانه ها حدود 45 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که به نظر می رسد در صورت تداوم عملیات ساخت و ساز تصفیه خانه شماره یک ارومیه و خوی تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری برسند.
وی افزود: هم اکنون 4 باب تصفیه خانه نیز در مرحله طراحی قرار دارد لذا برای تسریع بخشیدن به مراحل ساخت و ساز تصفیه خانه های در دست اقدام همچنین آغاز احداث تصفیه های در حال طراحی باید نسبت به تامین اعتبار از سوی مسئولان ارشد استانی اقدام شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 799 واحد صنعتی در آذربایجان غربی با حجم سرمایه گذاری 600 میلیارد تومان وجود دارد که در این تعداد واحد صنعتی برای بیش از 16 هزار و 500 نفر امکان اشتغال ایجاد شده است.
وی بیان کرد: در آذربایجان غربی 20 شهرک و ناحیه صنعتی همچنین یک شهرک فن آوری الکترونیک و صنایع غذایی وجود دارد همچنین احداث 13 ناحیه و شهرک جدید هم مصوبه هیات وزیران و شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی است که برای آغاز مراحل ساخت و ساز باید همکاری لازم بین دستگاه ها ایجاد شود.
شهسواری ادامه داد: از این 13 واحد شهرک و ناحیه صنعتی جدید، شهرک صنعتی شوط، شماره 2 ماکو و پلدشت جزء مصوبات سفر ریاست جمهوی است که با پیگیری استاندار و نماینده مردم در مجلس، شهرک شوط و ماکو هفته دولت کلنگ زنی شد و برای احداث آماده هستند.
این مسئول با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت وزیران باید همه واحدهای صنعتی به جز موارد خاص در شهرک و نواحی صنعتی استقرار یابد، ادامه داد: اگر اعتبارات استانی شهرک های صنعتی در سال 90 به موقع اختصاص پیدا کند خدمات رسانی به واحدهای صنعتی در سال جهاد اقتصادی با شتاب بیشتری صورت می گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول