اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

لنگرود نیازمند تصفیه خانه صنعتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود گفت: لنگرود نیازمتد تصفیه خانه صنعتی است که احداث آن 43 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

لنگرود نیازمند تصفیه خانه صنعتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، عزیز کاظمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس سبب سرافرازی ایرانیان و آزادیخواهان جهان است.
وی هفته دفاع مقدس را بخشی از هویت ایرانیان دانست و تصریح کرد: ابعاد دفاع مقدس بسیار وسیع و گسترده بوده و با عمق فداکاری‌های رزمندگان و خانواده‌های شهدا یکی شده است.
فرماندار لنگرود مسائل فرهنگی و معنوی دفاع مقدس را با معادلات ریاضی و آمار و ارقام قابل بیان ندانست و افزود: دفاع مقدس فراتر از این مسائل است.
وی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و عنوان داشت: این ایام با خود شادی و سرور و تعلیم و تربیت به همراه دارد و بیش از 14 میلیون نفر از جمعیت دانش‌آموز کشور سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.
کاظمی در بحث انتخابات مجلس اظهار داشت: در این زمینه همه باید تلاش کنیم تا فضای انتخاباتی را اخلاقی بسازیم که با شئونات اسمی همراه است.
وی درباره مسئله سرشماری نفوس مسکن اذعان داشت: این سرشماری از دوم تا 22 ماه امسال به مدت 20 روز انجام می‌شود و افرادی نیز برای این کار ثبت نام کرده‌اند.
این مسئول استخراج آمار درست را در برنامه‌ریزی کشور و استان تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: در هنگام سرشماری مردم باید پاسخ‌های درست ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه کارهایی در راستای اشتغالزایی در کشور صورت گرفته است، گفت: اقدام‌های زیربنایی در راستای زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری پروژه های عمرانی و مسائل اشتغالزایی در حال انجام است.
کاظمی به اقدام‌های صورت گرفته در لنگرود اشاره کرد و افزود: برای ایجاد اشتغال در شهرستان لنگرود تاکنون 600 میلیون تومان وام از طرف صندوق مهر امام رضا (ع) پرداخت شده و قرار است 400 میلیون تومان دیگر پرداخت شود.
وی درباره مسئله چای بیان داشت: برطرف کردن مسائل و مشکلات چای از دغدغه‌های مسئولان است و کارخانه‌های چای‌سازی نیز باید اقدام‌هایی در راستای تولید چای با کیفیت انجام دهند.
فرماندار لنگرود با اشاره به پرداخت مطالبات چای افزود: مجموع مطالبات چای استان 10 میلیارد تومان است که باید پرداخت شود و از این مشکل عبور کنیم.
وی همچنین لنگرود را نیازمند تصفیه خانه صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: برای احداث این تصفیه خانه مبلغ 43 میلیارد تومان هزینه می‌خواهد بنابراین با اعتبارات حدود زیر دو میلیارد تومان شهرستانی قابل اجرا نیست و این پروژه نیاز به اعتبار بانک توسعه اسلامی دارد که توافق‌های اولیه در این راستا انجام شده است.
کاظمی وضعیت رودخانه‌های لنگرود را نگران کننده خواند و تصریح کرد: همه باید برای رهایی رودخانه‌های از وضعیت کنونی تلاش کنند زیرا تمام فاضلاب‌ها‌ی اطراف به داخل رودخانه‌های لنگرود ریخته می‌شود.
 وی خواستار جلوگیری از ورود فاضلاب‌ها به رودخانه‌های لنگرود از طرف محیط زیست این شهرستان و شهرداری شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول