اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) محقق شد؛

آغاز به کار جشنواره آسمان هشتم در میناب

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز دهه کرامت و برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) پنجمین جشنواره استانی مردمی آسمان هشتم در روستای کردر میناب آغاز به کار کرد.

آغاز به کار جشنواره آسمان هشتم در میناب
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، دبیر پنجمین جشنواره مردمی آسمان هشتم شامگاه پنج‌شنبه در آئین افتتاحیه این جشنواره گفت: دستیابی به اهداف الهی و نهادینه کردن سیره و منش پیروی از مکتب ائمه هدی (ع) از اهداف بلند مدت این جشنواره است.
ابراهیم زاکری انتقال ارزش‌های دینی در جامعه، ابراز ادب به ساحت مقدس پیشوای هشتم شیعیان و شیوه‌های کسب معرفت و شناخت نسبت به امام رضا (ع) و مقابله با توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.
وی مشارکت و حضور پرشور جوانان را در برپایی این جشنواره چشمگیر خواند و گفت: پنجمین جشنواره آسمان هشتم در قالب 24 رشته متشکل از 16 رشته فرهنگی هنری و هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود.
مدیر کانون فرهنگی امام المنتظر (عج) با بیان این که بیش از دو هزار و 426 نفر از نخبگان و فعالان فرهنگی و ورزشی از سراسر استان هرمزگان در این جشنواره شرکت کرده‌اند افزود: 348 نفر در رشته‌های ورزشی و دو هزار و 78 نفر در رشته‌های فرهنگی هنری با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی اظهار داشت: این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر و با همکاری هیئت مذهبی امام رضا (ع) روستای کردر و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هرمزگان از هشتم تا 18 مهر میزبان فرهیختگان، فعالان و ورزشکاران سراسر استان است.
در این آئیین که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان میناب در حسینیه امام رضا (ع) کردر برگزار شد دبیرخانه پنجمین جشنواره آسمان هشتم به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
در این مراسم همچنین از دخترانی که دارای نام معصومه بودند با هدایایی تجلیل به عمل آمد.
روستای کردر با یک هزار و 800 نفر جمعیت در بخش مرکزی و در فاصله 12 کیلومتری مرکز شهر میناب قرار دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول