اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 رشته؛

جشنواره فرهنگی دانش‌آموزی امام رضا (ع) برگزار میشود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی امام رضا (ع) در 10 رشته برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی دانش‌آموزی امام رضا (ع) برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدابراهیم محمدی ظهر امروز در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت اظهار داشت: جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی امام رضا(ع) در بیش از 10 رشته عکاسی، نقاشی، دلنوشته، داستان، شعر، پوسترسازی و طراحی برگزار می‌شود.
محمدی افزود: دانش‌آموزان آثار فرهنگی و هنری را از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) در بخش دانش‌آموزی ارائه کردند.
معاون پرورشی اداره‌کل افزود: حدود 7 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این تعداد 300 اثر برگزیده از 32 استان به مرحله نهایی راه پیدا کرده است.
محمدی اظهار داشت: افتتاحیه این جشنواره با مشارکت آستان‌قدس رضوی، حوزه هنری خراسان و معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
معاونت پرورشی گفت: در افتتاحیه جشنواره دانش‌آموزی امام رضا(ع) افتتاحیه جشنواره دانش‌آموزی را در زمینه عترت به نام «خورشید هشتم» را به صورت کشوری برگزار می‌کنیم.
محمدی افزود: فراخوان جشنواره «خورشید هشتم» در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموز امام رضا(ع) است تا آثار برتر در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه ارسال کنند و در جشنواره بعدی، دانش‌آموز برتر به همراه والدینش، به مشهد مقدس سفر می‌کند.
معاون پرورشی اداره‌کل اظهار داشت: در برنامه جاری سال تحصیلی امسال، برای روز پنجشنبه دانش‌آموزان، طرح هر مدرسه، یک زیارت را در دستور کار داریم.
محمدی افزود: برنامه‌ طرح هر مدرسه، یک زیارت با هماهنگی استان قدس رضوی، طبق برنامه، نواحی و دانش‌آموزان با اجرای قانونمند برنامه‌های تربیتی، به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.
معاون پرورشی اداره‌کل گفت: از جمله طرح‌های دیگر برای دانش‌آموزان، حضور پررنگ دانش‌آموزان در بقاع متبرکه و اردوهای گردشگری دانش‌آموزی است و دانش‌آموزان طی این اردوها از سه وعده غذای حضرت برخوردار می‌شوند و بار عظیم این حرکت عظیم، به عهده‌ آستان‌قدس رضوی است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول