اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

معرفت امام رضا (ع) در جامعه نهادینه شود‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: باید معرفت و ویژگیهای برجسته امام رضا (ع) در جامعه نهادینه شود.

معرفت امام رضا (ع) در جامعه نهادینه شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر در دیدار با اعضای ستاد برگزاری جشن زیر سایه خورشید آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امام هشتم معصومی مهربان و کریم بودند که کرامات ایشان همواره در روایات مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: هرچه در شان علی بن موسی الرضا(ع) گفته شود کافی نیست و باید سعی شود در برنامه‌هایی که برای میلاد ایشان تدارک دیده می‌شود شان و منزلت آن امام همام در نظر گرفته شود.
امام جمعه تبریز افزود: فضایل امام رضا (ع) به قدری زیاد است که نمی‌توان آنها را در طول یک برنامه ارائه کرد ولی باید سعی شود کرامات ایشان به نحو احسن و با در نظر گرفتن نیازهای جامعه بازگو شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به برگزار کنندگان جشن زیر سایه خورشید آذربایجان شرقی،‌ گفت: باید در برنامه‌ریزی‌های خود برای جشن میلاد امام رضا (ع) شان امام رضا را حفظ کرده و از مسائل خرافی که در شان ایشان نیست بپرهیزید.
آیت الله مجتهد شبستری با تقدیر از برگزارکنندگان این جشن، تاکید کرد: سعی کنید تا در برنامه‌های خود اخلاق و تدبیر رضوی را سرلوحه قرار داده و نسبت به بسط آن تلاش کنید.
حمید حیدری، رئیس کانون جوانان رضوی تبریز نیز در این دیدار با ارائه برنامه‌ای از مراسم جشن زیر سایه خورشید آذربایجان شرقی، گفت: این جشن‌ها که امسال چهارمین سال برگزاری آن است با حمایت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال این جشن در آذربایجان‌شرقی در سه روز منتهی به میلاد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد و خادمان آستان قدس رضوی با حضور در استان حال و هوای رضوی به استان خواهند داد.
وی، برگزاری همایش جوانان رضوی در گلزار شهدا،‌ همایش دختران رضوی، جشن ویژه خواهران در سالن صدرا، جشن بزرگ رضوی در مصلای اعظم تبریز، عیادت از بیماران و حضور در جشن‌های میلاد دو شهرستان جلفا و اسکو را از جمله برنامه‌های ستاد برگزاری این جشن برای امسال عنوان کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول