اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

نایب قهرمانی جهان را مدیون امام رضا (ع) هستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی آزاد گفت: نایب قهرمانی کشتی آزاد جهان در مسابقات سال 2011 استانبول را مدیون الطاف کریمانه امام رضا(ع) هستیم.

نایب قهرمانی جهان را مدیون امام رضا (ع) هستیم
امیر توکلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: همه اعضای تیم ملی، کادر فنی، سرپرستان، مربیان و ... در این دوره از مسابقات تلاش کردند و الطاف امام رضا (ع) نیز لحظه‌ به لحظه همراهمان بود.
وی ادامه داد: در لحظه‌های سخت این دوره از مسابقات، به‌ویژه هنگام برداشتن گوی و قرعه به ملی پوشان گفتم: به حضرت امام رضا (ع) متوسل شوید و ایشان را به فرزندش حضرت جوادالائمه قسم دهند و بعد قرعه را بردارید.
دارنده‌ مدال طلای مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی سال 1998 بانکوک گفت: البته شأن امام رضا (ع) بسیار بالاست، امام چون امام رئوف و مهربانی هستند و ما ایرانیان ارادت خاصی به ایشان داریم، به نظر من در همه لحظات باید به ایشان متوسل شویم.
توکلیان تصریح کرد: همه ملی پوشان و کادر فنی و مربیان خالصانه از حضرتش خواستیم تا کماکان سند و آزادکاران و فرنگی‌‌کاران تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران را مشمول الطاف خود سازد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در بیان لحظات حساس این دوره از مسابقات افزود: در تایم دوم مسابقه بین مهدی تقوی و حریف ژاپنی‌اش در فینال وزن 66 کیلو گرم وقتی مهدی تقوی رفت و دست در کیسه گوی کرد، ناخودآگاه چنان ندای یا امام رضا در سالن مسابقات فریاد زدم که تمام کادر فنی و مربیان تیم و ایرانیان حاضر در سالن با من هم‌صدا شدند.
وی تأکید کرد: این مطلب را برای این گفتم که من و سایر ورزشکاران مسابقات ورزشی مختلف در سطح جهان و المپیک و بازی‌های آسیایی و ... را تنها یک رقابت ورزشی ساده و معمولی نمی‌بینیم، بلکه موفقیت در هر مسابقه ورزشی در سطح جهان سبب افزایش اقتدار و ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف می‌شود.
دارنده‌ نشان نقره مسابقات جهانی اظهار داشت: همه ورزشکاران در هر رشته ورزشی که در سطح جهان و المپیک شرکت می‌کنند هدفشان بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نواخته شدن سرود ملی کشور و شادی قلب خانواده شهدا است.
توکلیان عنوان کرد: بزرگ‌ترین افتخار زندگی‌ام در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی خدمت به زائران امام رئوف حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) است و این نیز از عنایات خود حضرت است.
وی در این باره گفت: من لایق خدمت در حرم مطهر رضوی(ع) نیستم اما دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان به ورزشکاران توصیه کرد: در هر لحظه‌ای از دوران عمر ورزشی‌ خود که در مسابقات مختلف و رقابت‌های گوناگون شرکت می‌کنند، مدیران مسابقه را تنها یک میدان رقابت ورزشی نمی‌بینند زیرا هر ورزشکار ایرانی نماینده تمام ملت غیور ایران در سطح جهان است و هر دفعه که پرچم ایران برافراشته شود، ابهت نظام جمهوری اسلامی ایران متبلورتر می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول