اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد خبر داد:

ارسال 103 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره امام رضا

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال بیش از 103 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) خبر داد.

ارسال 103 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره امام رضا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد حسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه کریمه اهل بیت که در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) برگزار شده بود، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه دهه کرامت اظهار کرد: امروز آغازگر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است و این جشنواره دارای برنامه‌های مختلف و متنوع است.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه کرامت جشن‌های مختلفی در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و پایگاه‌ها در این ایام برپا می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امام رضا(ع) تنها امام معصومی است که در ایران دارای بارگاه بوده و خواهر ایشان در قم دارای گنبد و بارگاه است و این فرصت را باید مغتنم بدانیم.
وی تاکید کرد: باید از مقام این بزرگان در کشور قدردانی شود و همیشه قدردان مقام و منزلت آنها باشیم.
حسینی بیان اینکه قم مامن و پناهگاه اهل بیت است، گفت: امام صادق(ع) فرمود برای پیامبر حرم مدینه است، برای امیرمومنان حرم کوفه و برای اهل بیت حرم قم است و بانویی در قم مدفون می‌شود کسی ‌که وی را با معرفت زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: امیداوریم بتوانیم در معرفی این خاندان به خوبی ایفای نقش کنیم و آثار مختلف هنری با هدف معرفی این بزرگان تهیه شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بیش از 103 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) رسیده است، بیان کرد: این امر نشان می‌دهد که یک گنجینه‌ای عظیمی وجود دارد و ظرفیت فعالیت در این زمینه فراهم است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌ها برنامه‌ها با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته از سوی نهادهای مختلف برگزار می‌شود.
حسینی عنوان کرد: امیدواریم اهل فکر و اندیشه و خرد و هنر در این حیطه وارد شوند و دانش را جاودانه کنند تا در اختیار همگان قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول