اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

8 استان میزبان جشنواره ملی موضوعی امام رضا هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: جشنواره ملی موضوعی امام رضا (ع) در هشت استان کشور با هشت موضوع گوناگون میزبانی می‌شود.

8 استان میزبان جشنواره ملی موضوعی امام رضا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدصادق رضایی در مراسم افتتاح نخستین جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی که در ساختمان شماره 9 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: ما در این برنامه قبل از اینکه بخواهیم به دنبال اثری فاخر باشیم که دیگران ببینند به دنبال آن هستیم که عملی فاخر برای مخاطبان داشته باشیم.
وی افزود: هشت موضوع به میزبانی هشت استان کشور در سراسر کشور مطرح شده که آثار ارسالی به دبیرخانه رسیده و مورد داوری قرار گرفته است.
رئیس هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برنامه‌های سال گذشته در میلاد امام رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: با عنایت ویژه‌ای که دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به کودکان و نوجوانان داشتند تصویب شد دو برنامه قصه‌گویی رضوی و برنامه نشریه دیواری در استان فارس اجرایی شود.
وی اضافه کرد: در فاصله زمانی سه تا پنج ماه بیش از 10 هزار نوجوانان ایرانی همراه والدین و مربیان خود نشریه‌هایی دیواری درست کردند که با انجام این برنامه فرهنگ رضوی تا عمق جان آنها نفوذ کرد.
رضایی تصریح کرد: با تصویب دبیرخانه مرکزی این دو برنامه به هشت موضوع گوناگون تقسیم و کمیته کودک و نوجوان راه‌اندازی شد.
وی بیان کرد: اکنون این هشت موضوع در هشت استان کشور به صورت ملی در حال برگزاری است.
رئیس هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: دبیرخانه استان آذربایجان غربی با موضوع نام‌ها و نشانه‌های رضوی بیش از 2 هزار اثر از کودکان و نوجوانان کشور دریافت کرده است که 550 اثر آن عکس و بقیه آنها نقاشی هستند.
وی نمایشنامه‌خوانی رضوی را از دیگر موضوعات جشنواره دانست و گفت: 155 اثر نیز با این موضوع به دبیرخانه ارسال شد.
رضایی تصریح کرد: یک تصویر از یک حدیث رضوی از دیگر موضوعات جشنواره است که به میزبانی قم برگزار می‌شود و بیش از 2 هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه آن ارسال شده است.
وی به موضوع پژوهش‌های رضوی نوجوان اشاره کرد و گفت: این موضوع به میزبانی تهران است که بیش از 630 اثر پژوهشی توسط نوجوانان با محوریت امام رضا(ع) در دبیرخانه تایید شده است.
رئیس هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: جشنواره طراحی نشریه دیواری رضوی برای دومین سال در استان فارس میزبانی می‌شود که بیش از  هزار و 200 اثر به دبیرخانه رسیده و داوری شده است.
وی خاطرنشان کرد: در جشنواره کتابخانه الکترونیکی رضوی بیش از هزار نفر شرکت کردند و در دومین جشنواره قصه‌گویی رضوی که در استان مازندران برگزار می‌شود بیش از 2 هزار و 200 اثر در قالب لوح فشرده به دبیرخانه ارسال شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول