اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس سپاه لنده تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان محلی بخش لنده از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه این بخش تجلیل شد.

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس سپاه لنده تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فرمانده سپاه ناحیه لنده عصر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پاسداران طلایه‌داران عرصه جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس بوده که در آغازین روزهای عمر انقلاب از بطن جامعه برای دفاع از حریم ولایت پا به عرصه وجود گذاشته‌اند.
خداداد پاکزادمقدم افزود: اقتدار و صلابت ایران اسلامی در مبارزه با ابرقدرت‌های جهانی همه به همت و برکت وجود پاک مردانی بوده که با اقتدا به مولا و سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا تا پای جان از دین و ایمان و شرف و ناموس خود دفاع کرده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: اگر امروز حرفی برای گفتن داریم و در مقابل دشمنان، باصلابت می‌ایستیم همه به واسطه تلا‌ش‌های شبانه‌روزی و پیگیر جوانان ولایت‌مداری است که با تعهد و پشتکار خود با جهاد علمی به جنگ دشمنان نظام رفته‌اند و با خود‌اتکایی در مقابل آنان ایستادند.
پاکزاد‌مقدم تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید با برنامه‌ریزی دقیق به پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس همت گماشته و نگذارند ارزش‌هایی که جوانان ما برای آن از جان خود گذشته‌اند در جامعه کم رنگ شود.
وی افزود: تکریم و تعظیم در برابر ایثارگران هشت سال دفاع مقدس امری است که دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به نیروهای ایثارگر خود انجام داده و یاد آنها و شهدا را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارند.
 فرمانده سپاه ناحیه لنده با تقدیر از زحمات دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جمهوری اسلامی با قدرشناسی و قدردانی از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانان مخلصی که نفس را فدای هدف کرده‌اند اعتلا و پیشرفت جامعه را تضمین کرده است.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول