اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فروش شرکت برق خراسان شمالی اعلام کرد:

بدهی 30 میلیاردی ادارات خراسان شمالی به شرکت برق

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های استان 30 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند.

بدهی 30 میلیاردی ادارات خراسان شمالی به شرکت برق
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حسین حیدرپور اظهار داشت: این میزان بدهی در تعرفه‌ها بین سایر مشترکان برق استان بیشترین میزان است.
وی افزود: با توجه به افزایش تعرفه‌ها پس از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها، با افزایش میزان بدهی‌ها نیز مواجه بوده‌ایم به‌ طوری ‌که میزان بدهی مشترکان خانگی از 7 میلیارد و 600 میلیون ریال در ابتدای سال به 17 میلیارد ریال در پایان مرداد ماه رسیده است.
حیدرپور بدهی مشترکان بخش تجاری در ابتدای امسال را نیز 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هم اکنون میزان بدهی در این بخش به 10 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی ضمن اخطار به مشترکان بدهکار یادآور شد: تمامی مشترکان به خصوص مشترکان بخش اداری باید توجه داشته باشند که پرداخت‌ها را پیش از سررسید انجام دهند.
مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، پرداخت غیر حضوری و بهره‌مند شدن از مزایای این نوع پرداخت و توجه به ساعات پیک بار و ساعات کم مصرفی به منظور کنترل میزان تعرفه قبوض را از جمله توصیه‌های خود به مشترکان برق عنوان کرد.
وی با بیان اینکه مشترکان بدهکار این شرکت اخطار تلفنی دریافت خواهند کرد، گفت: تمام مشترکان بدهکار منطقه 2 بجنورد که دارای کد پستی 10 رقمی هستند، اخطار تلفنی با مضمون تسویه حساب قبوض برق خود دریافت خواهند کرد.
حیدرپور اظهار داشت: پیگیری‌های لازم به منظور اعمال بستانکاری مشترکان خوش حساب که در قرعه کشی برنده شده‌اند هم انجام خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: میزان بدهی‌های مشترکان به شرکت توزیع برق از حد معقول فراتر رفته و در این رابطه در نخستین اقدام فهرستی از بدهکاران بخش اداری در اختیار استانداری خراسان شمالی قرار گرفته است.
مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های استان، 30 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول