اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خادمان و فعالان نماز در شرکت برق سمنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان، از خادمان و فعالان نماز در این شرکت تقدیر به عمل آمد.

خادمان و فعالان نماز در شرکت برق سمنان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی برق منطقه‏ای سمنان، حسن مسلمی مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان در این مراسم با اشاره به پشت سر گذاشتن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی جهت خودسازی و کسب فیوضات معنوی دانست.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان به دست آوردن تقوا را یکی از مهم‏ترین ثمرات روزه‏داری دانست و اظهار داشت: براساس آیات و روایات، تقوا بهترین و ارزشمندترین توشه جهان آخرت است که باعث تقرب انسان در پیشگاه الهی و موجب فلاح و رستگاری انسان در روز قیامت می‏شود.
مسلمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، افتخارات کسب شده در طول سه دهه پس از پیروزی انقلاب در عرصه برق‏رسانی را مدیون مجاهدت و تلاش مستمر پرسنل صنعت برق دانست و گفت: امسال به مناسبت هفته دولت سال‏ جاری در مجموع پنج پروژه مهم در بخش انتقال و فوق توزیع به مبلغ 568 میلیارد ریال افتتاح شد که پروژه‏های بخش فوق توزیع با حضور استاندار سمنان و نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی به افتتاح رسید و پروژه‏های بخش انتقال نیز در آینده نزدیک و با حضور مقامات ارشد وزارت نیرو رسماً افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان با اشاره به استقرار سیستم نظام پیشنهادها در این شرکت و بیان نقش نظام پیشنهادها درتعالی سازمانی افزود: تعامل و همفکری کارکنان باعث پویایی بیشتر و افزایش بهره‏وری در شرکت می‏شود.
در این مراسم از برگزیدگان مسابقه گنج رمضان که با همکاری دفتر روابط عمومی و پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برگزار شده بود و مسابقه نظام پیشنهادات جوایزی اهدا شد.
همچنین در پایان از 20 تن از خادمان و فعالان عرصه نماز در شرکت برق منطقه‏ای سمنان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول