اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

کارکنان شرکت برق آموزش مدیریت یکپارچه IMS می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: به ‌منظور ضرورت پیاده‌سازی مدیریت یکپارچه IMS یک دوه کلاس آموزشی برای کارکنان این شرکت برگزار می‎شود.

کارکنان شرکت برق آموزش مدیریت یکپارچه IMS می‌بینند
کاووس حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به دیدگاه‌های مدیریت ارشد و الزامات قانونی مبنی بر استقرار نظام مدیریت امنیتی و بهداشت حرفه‌ای در سطح شرکت و پرهیز از جزیره‌ای شدن این نظام‌ها فعالیت‌های شرکت در قالب نظام مدیریت یکپارچه (IMS) تهیه و تدوین می‌شود.
وی با اشاره به پیامدهای استقرار این نظام مدیریت در سطح شرکت، گفت: شناسایی فعالیت‌ها و پیامدهای زیست‌محیطی آن‌ها، ارتقای ایمنی در بین کارکنان شرکت و ارتقای سطح کیفی خدمات ایمنی از مهم‌‌ترین این پیامدها به‌ شمار می‎رود.
حسنی ادامه داد: بهبود روش‌ها و دستورالعمل‌های موجود در شرکت، تحت کنترل قرار دادن مدارک و مستندات، پایش و کنترل فرآیندها و تحلیل آن‌ها از دیگر نتایج حاصل از استقرار نظام مدیریت یکپارچه (IMS) در این شرکت است.
مدیر منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استقرار مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه تأکید کرد و گفت: باوجود تحولات مهمی که در دهه‌های اخیر در زمینه ضوابط و متدولوژی تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه به ‌وجود آمده سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه یکی از مهم‌ترین موضوعات زمان حاضر است.
وی سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه را یکی از مبرم‌ترین نیازهای بنگاه‌های اقتصادی ایران برشمرد و گفت: اگر ارزیابی واقع بینانه‌ای از نظام‌های اطلاعاتی سازمان‌ها و موسسات کشور داشته باشیم، در می‌یابیم که تنها شمار اندکی از آنان دارای سیستم‌های اطلاعاتی مناسب کسب و کارند.
حسنی با اشاره به دیگر مزایای استقرار این نظام مدیریت یکپارچه، گفت: کیفیت برتر، هزینه و ریسک کمتر و ارائه خدمات مورد نظر مشتری، ایمنی، بهداشت و محیط زیست بهتر برای مشتریان و کارکنان، بهبود مستمر، مشتری‌مداری، تربیت و توسعه منابع انسانی از دیگر این مزایا به ‎شمار می‎رود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول