اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان:

صنعت برق سمنان رو به پیشرفت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: صنعت برق سمنان رو به پیشرفت است و پیشنهادهای خوبی در این حوزه ارائه می‏شود.

صنعت برق سمنان رو به پیشرفت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده عصر امروز در جلسه کمیته نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق استان سمنان بیان داشت: نظام پیشنهاد هنر هم‏افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی از طریق مشارکت آنان در تصمیم‏سازی را افزایش می‏دهد.
وی تاکید کرد: متعالی شدن ایده‏ها توسط اعضای کمیته نظام پیشنهادها و اجرایی شدن آنها توسط واحدها موجب می‏شود تا حس مسئولیت‏پذیری، اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه در به‏کارگیری نیروی ابداع و نوآوری کارکنان ارتقا یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه پردازش پیشنهادها از اهمیت بسزایی برخوردار است، ادامه داد: تاکنون پیشنهادهای ارائه شده و اجرایی، نتایج بسیار ارزشمندی در زمینه حل مشکلات و ایجاد بهبود مستمر در امور به همراه داشته است.
موسوی‏زاده همچنین اذعان داشت: ارائه پیشنهاد توسط همکاران و برگزاری منظم جلسات کمیته نظام پیشنهادها بیانگر پویایی شرکت بوده و رشد و پیشرفت در عرصه‏های مختلف نشانگر وجود سازمان خلاق و پیشرو در امور است.
گفتنی است؛ در ادامه این نشست درباره پیشنهادهای واصل شده تحت عناوین نصب پایه‏های برق و کنسول‏های کامپوزیتی، بهره‏گیری شبکه رایانه‏ای شرکت به صورت ریموت، واگذاری انشعابات دیماندی با نصب ترانس MOF ، تدوین بروشورهای اطلاع رسانی با موضوع  خاموش کردن سیستم تهویه اتاق‏ها در ساختمان‏های اداری، مدیریت فرم‏ها در اتوماسیون اداری و تغییر ساختار سیستم پانل خورشیدی که از سوی همکاران این شرکت مهدی پاک‏طینت، محمدعلی حسنی، فرزاد کرکه‏آبادی و محمدرضا کیپور ارائه شده بود، بحث و تبادل نظر به عمل آمد.
پیشنهادهای مصوب برای اجرا به واحدهای ذی‏ربط ابلاغ شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول