اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان:

47 درصد کارکنان برق سمنان ایثارگرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: 47 درصد نیروی انسانی این شرکت رزمنده، جانباز، آزاده و یا از خانواده شهدای منتسب به همکاران هستند.

47 درصد کارکنان برق سمنان ایثارگرند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان بیان داشت: ماموریت و مسئولیت شرکت توزیع برق خدمتگزاری و فعالیت شبانه‏روزی در جهت تامین برق مشترکان است.
وی بیان داشت: در کنار اقدامات اجرایی و خدمات‏رسانی، امور فرهنگی و به ویژه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت برنامه‏های شرکت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از ایثارگران در مناسبت‏‎های مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی برای همکاران و خانواده‏های آنان، تجدید میثاق با آرمان‏های شهیدان با حضور در گلزار شهدا، نامگذاری ساختمان مرکزی شرکت به نام شهید و برپایی نمایشگاه عکس منهاج با موضوع دفاع مقدس را از جمله اهم اقدامات شرکت در راستای تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شش ماهه اول امسال اعلام کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز با اشاره به اینکه خدمت به جامعه و خانواده ایثارگران یک توفیق الهی است، اظهار داشت: همگی باید در راستای پاسداشت ارزش‏ها و اشاعه و بسط روحیه ایثارگری در جامعه بکوشیم.
قاسم ملک‌دار با اشاره به اجرای برنامه‏های فرهنگی اثر بخش در دستگاه‏های اجرایی تصریح کرد: یکی از راه‏های فعال‏تر شدن امور، ترویج فرهنگ ایثارگری در ادارات، کارکنان و خانواده‏های آنان و سرمایه‏گذاری بیشتر در این عرصه مقدس است.
وی خاطرنشان ساخت: اقدامات و برنامه‏های شرکت توزیع برق استان در راستای نهادینه‏سازی فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر و نمونه است و استمرار آن را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است؛ در این دیدار اعضای هیئت مدیره، مسئول امور ایثارگران، فرمانده پایگاه بسیج نور و مدیران دفاتر حراست و روابط عمومی شرکت توزیع برق استان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول