اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون دانشگاه پیام نور مازندران؛

چارت فعالیت معاونت علمی و فرهنگی پیام‌نور تشریح شد

خبرگزاری فارس: معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: حوزه معاونت علمی و فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی فعالیت دارد.

چارت فعالیت معاونت علمی و فرهنگی پیام‌نور تشریح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اسدالله دیوسالار بعدازظهر امروز در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور مازندران اظهار داشت: از سال 85 تاکنون هیچ نشستی با اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور فراهم نشده بود.
وی با اشاره به اینکه این همایش فرصتی است تا اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور به عنوان رکن اصلی دیده شوند، تصریح کرد: حوزه معاونت علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی فعالیت دارد.
معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور مازندران از فعال بودن گروه آموزشی و پژوهشی این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این گروه نقش اعضای هیئت علمی دانشگاه به خوبی تعریف شده است.
معاون پژوهشی و اجرایی دانشگاه پیام نور مازندران نیز در این همایش با اشاره به اینکه تجهیزات کتابخانه‌ای و فضای آموزشی این دانشگاه آماده پذیرش نقطه نظرات اعضای هیئت علمی است، گفت: اعضای هیئت علمی باید برای ارتقا فعالیت‌های دانشگاه برنامه‌ریزی داشته باشند.
حسن مبینی با اعلام اینکه باید غفلت‌های صورت گرفته در بخش تحقیقات و پژوهش جبران شود، اظهار داشت: باید اعضای هیئت علمی این دانشگاه از خود به عنوان یک مجموعه علمی کشور سئوال کنند که برای ارتقای کشور چه اقدامی می‌توانند انجام دهند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی پرونده اعضای هیئت علمی این دانشگاه تصریح کرد: ساماندهی پرونده اعضای هیئت علمی در دستور کار قرار دارد.
معاون پژوهشی و اجرایی دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به نقش معلمان در تربیت هر جامعه خاطرنشان کرد: هر عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور می‌تواند دو نفر از معلمانی را که بیشترین تاثیر را بر روی آنها داشتند را در برنامه‌ای که طرح و چگونگی آن در آینده اعلام می‌شود، تجلیل کند.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول