اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

تنها سلاح مبارزه با جنگ نرم ایمان و بصیرت است‌

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل با بیان اینکه تنها سلاح مبارزه با جنگ نرم ایمان و بصیرت است، گفت: باید رشادت‌های رزمندگان برای همه آحاد جامعه به صورت فرهنگ ماندگار در آید.

تنها سلاح مبارزه با جنگ نرم ایمان و بصیرت است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در گردهمایی سیاسی، فرهنگی مسئولان و بسیجیان ادارات بابل با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که جنگ به عنوان یک گنج است باید تلاش شود تا فرهنگ دفاع مقدس همچون گنجی گرانبها سرشار از ارزش‌های والایی چون ایثار، از خود گذشتگی، شهادت‌طلبی شهدا و ایثارگران که برای ما به یادگار مانده به خوبی به نسل جوان امروز منتقل کنیم.
وی با اشاره به علل و عوامل پیروزی موفقیت رزمندگان در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس افزود: در جنگ تحمیلی هشت ساله، دشمن با تمام تجهیزات نظامی و سلاح‌های ساخته شده روز دنیا  و نیز با پشتیبانی سیاسی و اقتصادی کشورهای غربی به مقابله با نظام اسلامی ایران آمده بود، اما رزمندگان با ایمان، تلاش برای رضای خدا، برنامه‌ریزی و داشتن انرژی به پیروزی دست یافتند.
مهدوی تصریح کرد: نباید رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود بلکه باید برای همه آحاد جامعه به صورت فرهنگ ماندگار در آید.
فرماندار بابل خاطرنشان کرد: نمی‌توان روش‌هایی که در زمان جنگ برای دشمن به کار برده می‌شد را در این مقطع زمانی به کار برد بلکه باید ابزار متناسب با شرایط فعلی برای مقابله با دشمن مهیا کرد، زیرا در جنگ نرم دشمن اعتقادات و مذهب ما را مورد حمله قرار داده و تلاش می‌کند گفتمان و فرهنگ مردم را متناسب با خواست خود تغییر دهد و به تضعیف ولایت بپردازد.
فرماندار بابل با اشاره به اینکه تنها سلاح مبارزه با جنگ نرم ایمان و بصیرت است، تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن سعی دارد با رواج بی‌بندوباری ایمان و ارزش‌های مردم را تضعیف کند تا بتواند راحت‌تر به کشور رسوخ کند و در این مبارزه فرهنگی تنها راه مقابله شناخت اهداف دشمن، بالا بردن ایمان، بصیرت و حفظ ارزش‌هایی است که شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس جان خود را نثار کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول