اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

دور کردن مسلمانان از قرآن هدف اصلی جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان درمیان گفت: یکی از اهداف پلید دشمن در جنگ نرم دور کردن مسلمانان از قرآن کریم و معارف بلند و عمیق آن است.

دور کردن مسلمانان از قرآن هدف اصلی جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری دوشنبه‌شب در جمع مردم روستای گسک با بیان اینکه بیداری اسلامی جهان به دلیل عشق به قرآن است، اظهار داشت: اگر امروز بیداری اسلامی در جهان به وجود آمده و ملت‌ها در برابر ظلم به پا خو‌استه‌اند و جوانان دنیای اسلام در مقابل توپ و تانک مقاومت می‌کنند همه و همه به خاطر عشق به قرآن، پیامبر و اهل بیت (ع) است.
امام جمعه درمیان مکتب ناسیانولیسم را ساخته دست انگلیس برای مبارزه با اسلام دانست و تصریح کرد: ناسیونالیسم یک حلقه مزخرفی است که این انگلیسی‌ها برای مبارزه با اسلام ساخته‌اند اما غافل از آن بودند که جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدا و با پیروی از مکتب ائمه اطهار (ع) در راستای حفظ و پاسداری و گسترش دین اسلام لحظه‌ای از حرکت باز نمی‌ماند.
وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: ۳۱ شهریور سال ۵۹ ایران مورد تجاوز جنون‌آمیز رژیم بعثی صدام قرار گرفت، تجاوزی که همه دنیا از آن حمایت کردند تا خوزستان از ایران جدا شود اما جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان‌شکنی به تجاوزگری دشمنان داد.
سنجری ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در عرصه‌های داخلی، ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی حضور دارد و با قدرت هرچه بیشتر به سمت اهداف و آرمان شهدا و امام شهدا گام بر می‌دارد.
وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده است و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در روز اول جنگ دست خالی در مقابل دنیای شرک ایستاد.
امام جمعه درمیان از گسک به عنوان دارالعباده درمیان یاد کرد و ابراز داشت: ایمان قوی، بصیرت، ولایت‌محوری و عشق به قرآن از ویژگی‌های بارز مردم مرزنشین درمیان به ویژه روستای گسک به شمار می‌رود.
سنجری با اشاره به وجود 11 شهید و 196 رزمنده، جانباز و ایثارگر در این روستا را بیانگر عشق مردم آن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تأکید کرد: یکی از اهداف پلید دشمن در جنگ نرم دور کردن مسلمانان از قرآن کریم و معارف بلند و عمیق آن است.
وی با اشاره به فتنه 88 با بیان اینکه آنگاه که غبار فتنه بر می‌خیزد، هرگز نباید به سوابق خود امیدوار بود، یادآور شد: فتنه مسئله‌ خطرناکی است که نه فقط عوام بلکه گاهی خواص نیز در آن به اشتباه می‌افتند؛ در جریان فتنه انسان‌ها باید همانند بچه شتر باشند که نه به فتنه‌گران سواری دهند و نه مخارج آنها را تأمین کنند.
وی از قرآن مجید به عنوان قانون اساسی اسلام یاد کرد و افزود: چندین قرن است که بر معارف عمیق و فرامین این کتاب قانون ارزشمند از سوی مسلمانان غبار غفلت نشسته بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حرکات جهاد گونه‌ای که برای گسترش و ترویج معارف آن در ایران و جهان شد، بیداری اسلامی را رقم زد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول