اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان:

معلمان در زمینه مقابله با جنگ نرم تلاش بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: معلمان در زمینه مقابله با جنگ نرم تلاش بیشتری کنند.

معلمان در زمینه مقابله با جنگ نرم تلاش بیشتری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالحسین هاشمی در همایش فرهنگیان بسیجی و ایثارگر شبانکاره اظهار داشت: دفاع مقدس اوج اقتدار و عزت نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد و رزمندگان ایران اسلامی با استعانت از خداوند و با ایمان بالا و با ایثار و از خودگذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
وی افزود: امروز باید نسبت به ترویج این فرهنگ در سطح جامعه تلاش کنیم و باید فرهنگ حماسه و ایثار را به نسل امروز معرفی کنیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان خاطرنشان کرد: دشمن در ابتدای جنگ تحمیلی به فکر تصرف ایران اسلامی در فاصله کوتاهی بود که با مقاومت جانانه رزمندگان و بسیجیان روبرو شد و روز به روز شاهد اقتدار بیشتر رزمندگان بودیم.
هاشمی تصریح کرد: امروز نیز شاهد پیشرفت قابل توجهی در کشور هستیم و تمام این موفقیت‌های علمی و نظامی مرهون دفاع مقدس است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و ضرورت مقابله با آن یادآور شد: با توجه به اینکه کشور ما دچار جنگ نرم است فرهنگیان باید نسبت به تربیت دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان اذعان داشت: فرهنگیان باید با در نظرگرفتن آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان برای آگاهی درباره جنگ نرم دشمن، فرهنگ ایثار، شهادت و بصیرت را به آنها انتقال و آموزش دهند.
هاشمی اضافه کرد: دشمن سعی در پیروز شدن در زمینه فرهنگی دارد و هدف اصلی دشمن نیز جوانان و دانش‌آموزان این مرز و بوم است که این قشر نباید بگذارند در این زمینه پیروز شوند و معلمان در این راستا وظیفه بسیار حساسی بر عهده دارند.
 وی افزود: در شرایط کنونی باید با تبعیت از ولایت فقیه در راستای سربلندی نظام اسلامی حرکت کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.
در این مراسم برنامه‌های متنوع و جالبی با موضوع دفاع مقدس توسط فرهنگیان بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس اجرا شد و از فرهنگیان رزمنده و بسیجی و ایثارگر با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول