اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تلاش در عرصه جنگ نرم جهاد اکبر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم در برابر توطئه‌های دشمنان، گفت: تلاش در عرصه جنگ نرم جهاد اکبر و از اهم واجبات است.

تلاش در عرصه جنگ نرم جهاد اکبر است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در جمع فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان، اظهار داشت: همواره در طول تاریخ جنگ بین حق و باطل مطرح بوده و مظلومان و مستضعفان برای احقاق حقوق خویش در برابر ظالمان و مستکبران ایستاده‌اند.
وی افزود: خداوند متعال انسان را آزاده آفریده است و با اهدا حق انتخاب به وی او را از هرگونه ذلالت و پستی رهانیده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: ظلم‌ستیزی شاخصه اصلی اسلام است و در آیات متعدد قرآن کریم و سیره رسول‌الله (ص) و بزرگان دینی‌مان همواره بر جهاد در برابر ظالمان و کفار تأکید شده است.
شاهرودی با تقدیر از خدمات نیروهای مسلح مستقر در استان اظهار داشت: تقابل بین بدی و نیکی و مقابله پیروان و مؤمنان الهی در برابر شیاطین و پیروان شیطان همواره وجود داشته و دارد لذا نیروهای خدوم نظامی در استان علاوه بر جهاد اصغر باید جهاد اکبر را نیز مدنظر قرار دهند.
وی افزود: به پستی کشاندن بشریت به پایین‌تر از حیوانیت و مشغول کردن مسلمانان به مادیات و موارد ضدبشری از جمله توطئه‌ها و برنامه‌هایی است که استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار در تقابل فرهنگی و جنگ تمدن‌ها برای تضعیف مسلمانان و صفوف به هم‌پیوسته آنان به کار گرفته‌ است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تلاش در عرصه جنگ نرم را به عنوان جهاد اکبر و بزرگ‌ترین تلاش‌ها در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و الهی دانست و بر توجه همه اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروهای نظامی و امنیتی در استان تأکید کرد.
شاهرودی افزود: در زمان صلح و آرماش نیز حفظ آگاهی و ارتقای بصیرت از جمله صلاح‌های کارامد به شمار آمده و برهمگان واجب است که در این مسیر گام بردارند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش به پیروی بی‌قید و شرط از ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: پس از تبعیت از دستورات الهی و رسول‌الله (ص)، تبعیت از ولایت فقیه و اولوالامر در جامعه اسلامی بر همگان واجب است و همه مذاهب اسلامی نیز بر این مهم وفاق نظر دارند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی بوده و همین امر موجب شده است که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان نوع حکومت ایران اسلامی را به عنوان الگویی پیشرو در جهت برقراری نظام و حکومت مورد دلخواهشان در نظر گیرند و موج بیداری اسلامی کنونی در منطقه نیز در همین راستا است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول