اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار امام جمعه نایین:

استکبار در جنگ نرم هزاران میلیارد هزینه میکند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه نایین در مورد هزینه هزاران میلیاردی دشمن برای اجرای نقشه‌های شوم فتنه‌گری هشدار داد.

استکبار در جنگ نرم هزاران میلیارد هزینه میکند‌
به گزارش خبرگزاری فارس، امام جمعه نایین بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: راه شهدا و مهدویت از یکدیگر جدا نیست و این مسیر از یکدیگر تفکیک‌ناپذیر است و آنچه که به شهدا ارزش داد، ولایت‌پذیری و حرکت در مسیر مهدویت آنها بوده است.
وی با اشاره به اینکه ایران مهد قرآن، امامت و ولایت است، تصریح کرد: آن چیزی که به سرزمین ایران، ارزش و اهمیت داده، ولایت پذیری و حرکت در مسیر مهدویت دولت و مردم آن است و اعتقاد به ولایت و داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی، عامل ترس و وحشت دشمنان تجاوزگر این مرز و بوم، در تمامی برهه‌های تاریخ ایران اسلامی بوده است.
شیخ محمود میرزابیگی  با اشاره به اینکه ملاک اسلام در مقایسه دو مؤمن میزان تقوای آنان است، گفت: تقوا و نیت الهی شهدا بود که آنان را به خداوند نزدیک و نزد وی عزت بخشید.
وی با بیان نورانیت مثال زدنی و دل‌های خدایی رزمندگان در جبهه و اینکه شهدا زنده هستند و حیات دارند، تأکید کرد: همگی باید از ایثارگری رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس درس بگیریم و بدانیم که رکن اساسی در برقراری و حفظ امنیت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی اطاعت از رهبری و ولایت‌پذیری است.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین برگزاری یادوره‌هایی از این دست را کاربردی خواند و گفت: در ابتدای جنگ غرب هجوم همه جانبه خود را به سرکردگی صدام به ایران آغاز کرد و جنگی هشت ساله را به ایران تحمیل کرد ولی پس از مدتی دشمن از مدیریت جنگ به دست نیروها و فرماندهان جوان ایرانی غافلگیر شد و این جوانان توانستند با سلاح تقوا و روحیه شهادت طلبی از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.
سرهنگ محمد صفری با اشاره به قدرت بالای جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: شهید حسن باقری، فرمانده 17ساله، نمونه بارزی از آن جوانان بود که با طراحی‌های بی‌نظیر جنگی خود، تمام کارشناسان خبره نظامی دورانش را انگشت به دهان کرده بود.
وی از برخورد دوگانه غرب و در رأس آنها آمریکا با پدیده تروریسم انتقاد کرد و  گفت: استکبار جهانی به بهانه مبارزه با تروریسم به خاورمیانه و افغانستان و عراق لشکرکشی کرد که در جریان این جنگ‌ها، خون هزاران بی‌گناه ریخت و هیچ نتیجه‌ای حاصل آنان و این کشورهای مظلوم نشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین با مقایسه عملکرد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی غرب و ایران در مبارزه با توریست، اظهار کرد: در مسئله کشته شدن بن‌لادن توسط نیروهای آمریکایی ده‌ها غیر نظامی قربانی شدند، این در حالی است که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران موفق شدند عبدالمالک ریگی را در هواپیمای در حال پرواز، بدون دادن هیچ تلفاتی زنده دستگیر کنند که این نشان از قدرت بالای نیروهای امنیتی ایران دارد.
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود از فتنه 88 و برنامه‌ریزی نیروهای غربی در براندازی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: هنوز هم نقشه‌های شوم دشمنان در این راه ادامه دارد که لزوم هوشیاری هر‌چه بیشتر جوانان را در راه این جنگ نرم بیش از پیش نمایان‌ می‌کند و اکنون نیز دشمن با صرف میلیاردها دلار هزینه هنوز نیز برای انحراف جوانان ما تلاش می‌کند.
به گزارش فارس، پخش نماآهنگ از رشادت رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس و نوحه سرایی مداح اهل بیت از دیگر بخش‌های، این یادواره شهیدان در روستای فیض آباد بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول