اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم آگاه سازی دانش‌آموزان در برابر جنگ نرم دشمنان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر لزوم آگاه سازی دانش‌آموزان در برابر جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.

لزوم آگاه سازی دانش‌آموزان در برابر جنگ نرم دشمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید عسگری صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه شهید بهشتی زنجان اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از ارگان‌های بسیار بزرگ استان زنجان است، که جمعیت بسیاری از استان زیر پوشش این نهاد آموزشی هستند.
وی خاطر نشان کرد: مشکلات آموزش و پرورش مشکلات همه افراد جامعه است، چراکه به صورت قطع همه خانواده‌ها دانش‌آموز دارند؛ بر خلاف اقداماتی که دولت انجام می‌دهد، هنوز هم مشکلات بسیاری در زندگی اجتماعی وجود دارد که باید اقدامات لازم در خصوص حل آنها صورت گیرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر استان زنجان یکی از استان های مذهبی و اجتماعی در بین استان‌های کشور است.
عسگری با بیان اینکه پیشرفت استان بستگی به تلاش همه مسئولان و افرادی که در آن زندگی می‌کنند دارد، اضافه کرد: دانش‌آموزان نقش ویژه‌ای در پیشرفت استان دارند.
وی با بیان اینکه اغلب رزمندگانی که در دفاع مقدس به درجه والای شهدات نائل آمده‌اند از دانش‌آموزان بوده‌اند، ادامه داد: دانش‌آموزان امروز وظیفه دارند که راه این رزمندگان را با درس خواندن ادامه دهند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به جنگ نرم دشمن اضافه کرد: در حال حاضر نبردی که دانش‌آموزان باید انجام دهند مقابله با جنگ نرم دشمن است.
وی تصریح کرد: مقابله با جنگ نرم بسیار سخت‌تر از نبرد تن به تن است و دانش‌آموزان باید در مقابله و شکست دشمنان در این جنگ نهایت تلاش خود را کنند؛ دانش‌آموزانی که در دفاع مقدس شهید شده‌اند دارای سن زیادی نبوده‌اند و این امر نشان از این موضوع دارد که سن و سال دلیل بر عقلانیت نیست.
وی با اشاره به اینکه آغاز هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس یک تقارن بسیار مثبتی است، ادامه داد: می‌توان با تبیین آرمان‌های دفاع مقدس برای دانش‌آموزان و نوجوانان می‌توان اقدام بسیار بزرگی در زمینه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس انجام داد.
معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر که عناد و دشمنی وجود دارد، دانش‌آموزان باید هوشیار و آگاه باشند تا با هر حربه و توطئه دشمن فریب نخورند.
وی با تاکید بر اینکه باید به منویات امام خمینی (ره) توجه شود، ادامه داد: در حال حاضر توجه و راهنمایی در خصوص مسائل مختلف از سوی مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد؛ منویات مقام معظم رهبری عصاره و چکیده سخنان امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
عسگری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همیشه تاکید بر ما می‌توانیم داشته‌اند، اضافه کرد: در صورتی که فقط به این توصیه امام توجه شود می‌توان پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کسب کرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان اظهار داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران سخنرانی فاخر رئیس جمهور در سازمان ملل است که با حریت تمام اقدام به این کار کرد.
عسگری یادآور شد: رئیس جمهور با جرات و جسارت تمام اقدام به سخنرانی بر علیه مستکبران جهانی کرده و هیچ کس جرات اعتراض به این کار را نداشته است؛ در حال حاضر نیز جانبازانی وجود دارند که با گذشت 20 سال از دفاع مقدس هنوز هم رنجور هستند که باید به آنها ارج نهیم.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان یادآور شد: کشور هنوز هم مدیون ایثار و فداکاری شهداست و هرکاری که برای شهیدان انجام دهد بازهم کم است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول