اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رفسنجان:

شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای جنگ نرم حرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای جنگ نرم، دین و جوانان را هدف قرار داده‌اند.

شبکه‌های ماهواره‌ای در راستای جنگ نرم حرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ابراهیم صفورایی صبح امروز در جلسه هدایت سیاسی با موضوع عرصه‌های تهاجم فرهنگی و راه‌های مقابله با آن با اشاره به گسترش تهاجم فرهنگ غرب در جوامع اسلامی به ایجاد راهکارهای مناسب برای مقابله با این معضل شوم فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: وجود ماهواره‌ها و بی‌بند‌وباری والدین و بی‌تفاوتی در برابر فرزندان موجب عقب ماندن آنها از دین و معنویات می‌شود.
رضا رنجبر‌کریمی رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و سربازان شهید دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن که از طریق حمله نظامی موفق به رسیدن به خواسته‌های خود نشد به شبیخون فرهنگی روی آورد و از طریق ماهواره‌، اینترنت و فضای مجازی گریبان جوانان و نوجوانان را گرفته است.
وی گفت: ‌دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه‌های مبتذل و خبرهای دروغ ماهواره برای بیرون کشیدن ذهنیت جوانان از مسائل اسلام و انقلاب اسلامی در صدد دور کردن آ‌نها از دین و دیانت هستند.
رنجبرکریمی تصریح کرد: وظیفه تمام دستگاه‌ها به ویژه آموزش عالی‌، وزارت آموزش و پرورش و دستگاه‌های مرتبط ایجاب می‌کند، راه‌های اصلی این تهاجم شناسایی و جلوی آن به طور کامل گرفته شود.
رنجبرکریمی ابراز داشت: با ایجاد فضای مناسب برای رشد سیاسی و فرهنگی ‌مردم و با اطلاع‌رسانی به روز باید گوشه‌ای از گسترش این تهاجم گرفته شود.
وی اذعان داشت: مدرسه و دانشگاه محل رشد و بالندگی افراد است و باید از این دو مکان مقدس پاک‌سازی آغاز شود و با تمهیدات ویژه در این محیط‌ها جلوی گسترش فرهنگ غرب گرفته شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول