اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

دانش آموزان قدردان خون شهدا باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: دانش‎آموزان و نسل جوان قدردان خون شهدا باشند.

دانش آموزان قدردان خون شهدا باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ قاسم سمیعی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان رامیان، اظهار کرد: دانش آموزانی که این چنین فضای آرامی را تجربه می‎کنند و با آرامش خیال مشغول تحصیل هستند باید بدانند که این آسایش و آرامش حاکم بر جامعه که فضای زندگی، کار و تحصیل را برای همه ما فراهم کرده نتیجه رشادت‎های ایثارگران و خون شهدا است.
وی تصریح کرد: باید قدردان خون شهدا باشند و تلاش آنها را برای کسب موفقیتی که باعث عزت، عظمت و بزرگی نظام می‎شود بیشتر کنند.
فرماندار شهرستان رامیان گفت: امسال به لحاظ عمرانی آموزش و پرورش شهرستان سال پرکاری را پشت سر گذاشته و مدارس جدید نوسازی را با هزینه‎های بالا بهره‎برداری کرده‌اند که این نمایانگر تلاش و نظر مثبت تمام مسئولان نظام در امر تعلیم و تربیت است.
سمیعی، خاطرنشان کرد: شایسته است تمام کسانی که در سنگر تعلیم و تربیت هستند اعم از اساتید، معلمان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش‎آموزان تلاش حداکثری خود را برای بهره‎برداری بهینه از نعماتی که به برکت این نظام و این انقلاب در اختیارشان قرار داده شده به کار گیرند و بدانند این جهد آنها قطعا سربلندی ایران اسلامی و یاس و نا امیدی دشمنان را به دنبال دارد.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: الحق والانصاف راه شهدا همان صراط مستقیمی بوده که خداوند سبحان همه ما را به پیمودن آن دعوت کرده است پس ذره‎ای تردید به خودمان را ندهیم و دنباله‎رو راه فرزندان پاک و بی‌غل و غش این مرزو بوم باشیم که این کار ما انقلاب را در برابر گزند دشمنان بیمه می‌کند.
سمیعی تصریح کرد: شهدا شاگردان کلاس ایثار و مقاومت بودند و با شهادت خود نمره قبولی گرفتند لذا دانش آموزان هم به تبعیت از آنان برای نمره بیست و قبولی تلاش کنند تا جامعه اسلامی ایران در هم ابعاد خوب و سازنده روند روبه‌رشدی داشته باشد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول