اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرازی از وصیتنامه شهدا؛

شهید تقوی: ملت اجازه جدایی از ولایت فقیه را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: شهید ابوالفضل تقوی در بخشی از وصیتنامه خود گفته است: ملت مسلمان و متعهد ایران با قاطعیت تمام پیش از هر چیز مشت‌های گره کرده خود را آنچنان به دهان مزدوران داخلی بکوبید تا عقل و هوش از سرشان برود و فرصت این یاوه‌گویی‌ها را همانا «جدایی ملت ما از ولایت فقیه است» پیدا نکنند.

شهید تقوی: ملت اجازه جدایی از ولایت فقیه را نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید ابوالفضل تقوی در دوم اردیبهشت سال 43 متولد شد و در 29 بهمن سال 59 به مقام رفیع شهادت رسید.
این شهید وصیتنامه خود را با جمله «ای رها گردیدگان آن سوی هستی قصه چیست!» آغاز کرده و نوشته است: من با آگاهی کامل و با شناختی که از اسلام عزیز دارم بدون هیچ اکراه و با اشتیاق و امید به حفظ جمهوری اسلامی به جبهه اعزام شده‌ام.
وی با اشاره به تذکراتی در قالب وصیت آورده است: بر همه ملت مسلمان لازم می‌دانم بنابراین همه ملت وصی من خواهند بود و معتقدم که جرم ملت ما اعتقاد به اسلام است که منافع تمام ابرقدرت‌ها و مستکبرین را به خطر انداخته‌اند و با جدیت می کوشند که این آیین مقدس و معتقدان آن را با تمام قدرت بکوبند و این جنگ را هم به همین جرم با ما شروع کردند.
این شهید خاطرنشان کرده است: ملت مسلمان و متعهد ایران با قاطعیت تمام پیش از هر چیز مشت‌های گره کرده خود را آنچنان به دهان مزدوران داخلی بکوبید تا عقل و هوش از سرشان برود و فرصت این یاوه گویی‌ها را همانا «جدایی ملت ما از ولایت فقیه است» پیدا نکنند.
شهید تقوی با رضایت کامل در وصیتنامه خود گفته است: افتخارم حمایت و پشتیبانی از اسلام و اعتقاد به قانون مقدس آن قرآن و قانون اساسی است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ملت ما را از اسارت رهانید، تصریح کرده است: این رهایی مقدمه نجات به بند کشیده‌شدگان است معتقدم ملت ما موظف است تا پای جان از آرمان‌های این رهبر عالی مقام پشتیبانی و حمایت کرده و برای حفظ جان او دعا کند.
در بخش پایانی این وصیتنامه آمده است: ملت، من با اعتثقاد کامل به خدای یگانه، نبوت رسول اکرم(ص)، امامت ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه اگر شهید شوم برای من گریه نکنید و نگران من نباشید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول