اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند تا کشور به پیشرفت رهنمون شود.

همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه استان تهران، از اهمیت پایبندی به ولایت‌فقیه سخن گفت و اظهار داشت: ولایت فقیه به امام زمان(عج) برمی‌گردد و رهبری جانشین عام امام زمان(عج) است.
وی در ادامه افزود: رهبری مراجع و رهبری نایب عام امام زمان(عج) هستند و اطاعت از این بزرگواران اطاعت از امام زمان(عج) است.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت خواسته تمام بزرگان دین است، بیان کرد: برای خودم و شما سپاهیان محترم و همه مسئولین و جوانان، حرکت در مسیر ولایت را از خداوند منان خواستارم.
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به تقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر بسیاری از نظام‌های دیگر جهان، از مزایا و ارزش‌های انسانی بسیاری برخوردار است و همین امر موجب رغبت ملت‌های مظلوم دنیا به تشکیل نظام جمهوری اسلامی شده است.
وی با بیان اینکه تفکر حال حاضر مردم ایران، جمهوری اسلامی است، افزود: امیدوارم اعمال شما همانند نظام شما، جمهوری اسلامی باشد تا بدین صورت خیر دنیا و آخرت نصیب شما شود.
آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به اثرگذاری اطرافیان در زندگی انسان اضافه کرد: گاهی اوقات اطرافیان انسان، فرد را از یاد خدا باز می‌دارند و موجب انجام گناه می‌شوند.
وی در پایان به جانفشانی‌های سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه در پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی نقش بسزایی ایفا کرد و ما ملت ایران مدیون خون شهیدان و از جان‌گذشتگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول