اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران:

پیام‌نور مازندران به جز پزشکی دانشجو پذیرش میکند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: این دانشگاه به جز رشته پزشکی در تمام زمینه‌های علمی و آموزشی کشور دانشجو پذیرش می‌کند.

پیام‌نور مازندران به جز پزشکی دانشجو پذیرش میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صادقعلی موحدمنش ظهر امروز در همایش هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مازندران با محوریت حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه اظهار داشت: این گردهمایی با عنوان حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه موضع تغییر و تحول در دانشگاه‌ها با رویکرد اسلامی و تغییر در نظام برنامه‌ریزی کشور با الگوی ایرانی و اسلامی باید مد نظر دانشگاه‌ها باشد، افزود: به عنوان اعضای هیئت علمی دانشگاه وظیفه داریم درجهت منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه اعضای هیئت علمی دانشگاه رکن اصلی تحولات در سطح دانشگاه و نظام برنامه‌ریزی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید با مطالعات و تحقیقات و آموزش‌های علمی تحولات فکری و اعتقادی جدید در مجموعه نظام با برنامه‌ریزی در دستگاه‌های مختلف فراهم کنیم.
وی دانشگاه پیام نور مازندران را بزرگترین دانشگاه دولتی استان برشمرد و گفت: وجود 50 هزار دانشجو، 150 عضو هیئت علمی تمام وقت و 3 هزار عضو هیئت علمی نیمه وقت ظرفیت بزرگی است که باید با برنامه‌ریزی در این زمینه تحول در استان ایجاد شود.
موحدمنش با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور مازندران به جزء رشته پزشکی در تمام زمینه‌های علمی و آموزشی کشور دانشجو پذیرش می‌کند، خاطرنشان کرد: تلاش این است که این دانشگاه نقش خود را در آموزش به درستی ایفا کرده است و در عرصه پ‍ژوهشی و کارآفرینی نیز باشد این نقش را ایفا کند.
وی با بیان اینکه در پنج سال آینده دانشگاه پیام نور مازندران در توسعه بومی و محلی در سطح شهرستان به صورت منطقه‌ای نقش‌آفرینی خواهد کرد، گفت: این مسئله با کمک اعضای هیئت علمی این دانشگاه و با کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران تدوین سند توسعه صنعتی استان، تدوین سند توسعه کشاورزی استان، آمایش سرزمینی با نگاه به دوره 10 ساله استان از سال 1390 تا سال 1400 را از برنامه‌های پیش روی این دانشگاه برشمرد و اذعان داشت: آسیب شناسی مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان، تدوین سند راهبردی و بیوتکنولوژی استان، تدوین طرح تحقیقاتی انتقال دانش و اطلاعات از سطح دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به مزرعه و واحدهای تولیدی و صنعتی از موضوع‌هایی است که باید بر روی آن کار شود که در برنامه پیش روی این دانشگاه قرار دارد.
وی با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور با برنامه‌ریزی حساب شده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان زمینه تدوین این اسناد را بر عهده خواهد گرفت، گفت: توجه به سه محور اصلی توسعه استان شامل بخش گردشگری، کشاورزی و صنعتی را با تاکید بر تکنولوژی‌های نوین و صنایع پاک را از دیگر مسائل مهم پیش روی این دانشگاه برای رسیدن استان به توسعه عنوان کرد.
موحدمنش یادآور شد: تدوین سند توسعه گردشگری مازندران به عنوان قطب گردشگری جهان اسلامی نیز در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول