اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

دفاع مقدس ارزش‏های دینی را احیا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر گفت: دفاع مقدس در راستای احیای ارزش‏های دینی و انگیزه‏های الهی انجام شد.

دفاع مقدس ارزش‏های دینی را احیا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی ظهر امروز در گردهمایی مدیران و کارکنان دستگاه‏های اجرایی مهدیشهر افزود: هشت سال دفاع مقدس، گذشتن از جان و تمام هستی بود.
فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز در این جلسه ادامه داد: اگر با مبانی علمی و عقلی می‏خواستیم وارد جنگ شویم، قطعا پیروز نمی‏شدیم.
عیسی فاضلی اضافه کرد: انگیزه‏های الهی و در کنار آن تبعیت‏پذیری از رهبری و ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه علیه کفر و باطل بود و امروز فرمایشات رهبری در خاورمیانه و کشورهای اسلامی به ثمر می‏نشیند و اوج مبارزات ملت‏های ستم دیده علیه حکام ظالم پدیدار می‏شود.
وی بیان کرد: امام (ره) به طور حقیقی ولایت فقیه را معنی کردند و امروز خلف صالح ایشان سکاندار هدایت جامعه بوده و وظیفه همه ما اطاعت‏پذیری از رهبری است.
علی استادحسینی فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان هم در این گردهمایی تصریح کرد: همیشه تاریخ نشان داده که جبهه ناحق تحمل جبهه حق را نداشته است.
وی گفت: در ایران شعار نه شرقی و نه غربی مطرح شد و ما زیر پرچم اسلام ایستادیم و دشمن نتوانست این را تحمل کند.
حسینی اضافه کرد: آمریکا و شوروی متحد شدند و جنگ را بر ایران تحمیل کردند و جنایات بسیار فجیع و تکان دهنده‏ای انجام دادند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول