اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

معرفی ارزش‌های دفاع مقدس از اصول انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان از اصول انقلاب است.

معرفی ارزش‌های دفاع مقدس از اصول انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با قامتی به بلندای ابدیت در هشت سال دفاع مقدس آرزوی دیرینه همه خداباوران، عدالت‌خواهان و ظلم‌ستیزان تاریخ را برآورده ساخت و به تلافی رنج همه رنج کشیدگان تاریخ، پوزه مستکبران و ظلم‌پیشگان معاصر را به خاک مالید.
وی هشت سال ایستادگی و مقاومت و رشادت و مردانگی رزمندگان را نشانه پیروی از امام و مرشد خود حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.
این مسئول ادامه داد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و بدون هیچ پشتوانه‌ای جهانی و منطقه‌ای صرفاً با اتکا به ایمان و باور خود به ذات لایزال ربوبی و توسل به برگزیدگان خداوند آنچنان اعجاز آفریدند که ایران و اسلام عزیز را در این مرز و بوم بیمه کرده و زمینه بیداری اسلامی و به خروش درآوردن ملت‌های تحت ستم شدند.
ستوده معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان را از اصول انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نهادینه کردن ارزش‌ها در جامعه، نیاز به برنامه‌ریزی و سازماندهی دارد و برداشتن گام‌های اساسی در راستای ارائه الگوهای صحیح به نسل جوان در رفع نیازهای متناسب با ارزش‌های انقلاب، در این خصوص جوابگو خواهد بود.
وی ادامه داد: در حقیقت می‌توان گفت سرمایه جوانان کشور ما، دین باوری، استکبار ستیزی، زندگی هدفمند و تلاش در راه سازندگی میهن است.
وی خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری جوان است و ما یک مجموعه عظیم جوان پر انرژی و مستعد در کشور داریم که نعمت و ثروت بزرگی است، به شرط اینکه این خیل عظیم، با هویت صحیح اسلامی ساخته شود و مهم‌ترین کار در ایجاد روحیه مثبت، امید به آینده و شوق نسبت به ساخت آینده و بهره‌گیری از فضایی است که انقلاب در اختیار انسان‌ها و به‌خصوص نسل جوان گذاشته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قلبی سرشار از عشق به جهاد و شهادت، به جبهه‌های حق علیه باطل سرکشی می‌کردند.
ستوده بیان داشت: حضور ایشان، به رزمندگان روحیه می‌داد و بدین گونه انگیزه آنان برای دفاع از میهن اسلامی تقویت می‌شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول