اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین همدان:

دفاع مقدس ریشه عمیقی در اسلام دارد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دفاع مقدس ریشه عمیقی در اسلام دارد.

دفاع مقدس ریشه عمیقی در اسلام دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی صدیق ظهر امروز در مراسم دیدار گردان‌های نظامی، انتظامی و سپاه با نماینده ولی‌فقیه در همدان اظهار داشت: ما در این مکان مقدس گرد هم جمع شده‌ایم تا باردیگر با امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی درحضور نمایده ولی‌فقیه تجدید پیمان کرده و متذکر این نکته شویم که تا پای جان از انقلاب محافظت می‌کنیم.
وی افزود: دفاع مقدس ریشه بسیار عمیقی در اسلام دارد چرا که به عنوان یک جنگ تمام عیار هشت‌ ساله به ملت ایران تحمیل شد و ما توانستیم با استعمارگران جهان مقابله کنیم.
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: ایران 400 سال با کشورهای غربی کشمکش داشت و استکبار جهانی با پروژه‌ای از پیش تعیین شده توسط اسرائیل به کشورهای عربی حمله کرد.
وی بیان کرد: طولی نکشید که انقلاب اسلامی ایران با معماری رهبر کبیر انقلاب(ره) شکل گرفت و استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب ایران جنگ تحمیلی را آغاز کرد.
صدیق ادامه داد: استکبار جهانی در حمله به ایران ابتدا نیروهای عراق را تقویت و تجهیز کرده و سپس صدام را برای حمله به ایران مجاب کردند.
وی اذعان کرد: صدام که تنها بازیچه‌ای برای دست‌یابی استعمارگران به اهداف خود بود برای حمله به ایران ابتدا قرارداد 1975 الجزایر را پاره و شرایط جنگی خود با ایران را اعلام کرد.
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: صدام در شرایط جنگی خود اعلام کرد که اگر دولت ایران شرایط کشور عراق را قبول کند از جنگ با ایران خودداری می‌کند و آن شرایط شامل واگذاری تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی به کشور عراق، واگذاری خوزستان به عنوان یک استان به کشور عربستان و واگذاری اروند‌رود به کشور عراق بود.
وی افزود: دولت نوپای ایران این شرایط را قبول نکرد و ملت ایران با وجود شرایط آشفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ایمان و تقوا از خاک وطن خود دفاع کرده و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک وطن نصیب دشمنان شود.
صدیق در پایان گفت: این جنگ ایران بود که بیداری ملت‌های جهان و استقامت بیشتر ملت فلسطین و پیروزی کشور لبنان را به دنبال داشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول