اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سوادکوه خبر داد:

اعزام 751 سوادکوهی به اردوهای قرآنی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به فعالیت‌های شش ماهه اول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه اشاره کرد و گفت: در این مدت 751 نفر به 13 اردوی داخل استانی و خارج استانی اعزام شدند.

اعزام 751 سوادکوهی به اردوهای قرآنی
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر صبح امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی این اداره با اشاره به این مطلب که خداوند، قرآن مجید را با صفت شفا یاد کرده، بیان داشت: بزرگ‌ترین درد بشریت، کوری دل، نفاق و کفر است و قرآن درمان ابن دردهاست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه افزود: به قول پیامبر اکرم(ص) قرآن هنگامی به عنوان شفا عمل می‌کند که در کنار اهل بیت قرار بگیرد و این دو در کنار یکدیگر سامان‌دهنده جهان به سوی سعادتند.
ذاکری خطیر با تاکید بر این مطلب که افکار پیامبر گرامی اسلام و علی (ع) و فرزندان گرامی آن حضرت همان اندیشه و راه قرآن است، گفت: راه نجات جامعه از انحراف و بدی و زشتی اندیشه قرآنی و راه و روش اهل بیت است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به فعالیت‌های شش ماهه اول کانون قران اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه اشاره کرد و متذکر شد: در این مدت 751 نفر به 13 اردوی داخل استانی و خارج استانی اعزام شدند.
ذاکری خطیر از آموزش قران برای 938 قرآن‌آموز در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: 743 نفر از آنان خواهر و 195 نفر از برادران بوده‌اند.
رئیس کارگروه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه اذعان داشت: 64 کلاس قرآنی شامل قرائت، مفاهیم، تربیت معلم، آموزشیاری، شکوفه‌ها و... در شش ماهه اول سال 90 در سوادکوه برگزار شده است.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول