اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

فرهنگ قرآنی باید در عمل دیده شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بجنورد با تاکید بر اینکه فرهنگ قرآنی در جامعه باید در عمل دیده شود، گفت: در عظمت قرآن نباید غفلت کرد زیرا با غفلت از قرآن، انسان به ورطه گمراهی خواهد رفت.

فرهنگ قرآنی باید در عمل دیده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی ظهر امروز در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان زن زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اظهار داشت: اگر عبودیت و معنویت در هر حوزه کاری با سه اصل معرفت، خلوص و عشق همراه نباشد، یقیناً دشمنان به سراغ ما خواهند آمد.
وی بر ترویج فعالیت‌های قرآنی در بخش‌های مختلف از جمله بازار تاکید کرد و گفت: اگر زندان‌ها پر می‌شود به خاطر فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی است.
عبداللهی تصریح کرد: در عظمت قرآن نباید غفلت کرد زیرا با غفلت از قرآن، انسان به ورطه گمراهی خواهد رفت.
وی اظهار داشت: هر قدر در طول روز برای قرآن وقت بگذاریم باز این زمان کم بوده و خسارت می‌دهیم.
امام جمعه موقت بجنورد همچنین تأثیر قرآن در مدیریت در جامعه اسلامی را برشمرد و گفت: با عمل به قرآن موفقیت در تمام بخش‌ها حاصل خواهد شد.
وی همچنین حفظ انقلاب را در پرتو معرفت و عمل به قرآن عنوان کرد و افزود: با معرفت و عمل به قرآن، زمینه‌های صدور انقلاب نیز بیش از پیش فراهم خواهد شد.
استاندار خراسان شمالی هم در این آیین بر عمل به قرآن و آموزه‌های دینی تاکید کرد و گفت: با عمل به قرآن و تعالیم انسان ساز، انسان عزتمند و رشد خواهد یافت.
ابوطالب شفقت تصریح کرد: امروز مدیریت نظام برگرفته از قرآن بوده و در این مسیر تلاش می‌شود.
وی همچنین بر تأثیرگذاری فعالیت‌های قرآنی در زندگی انسان‌ها و جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: تعالیم قرآنی بهترین وسیله برای هدایت انسان‌ها و رهایی از قید و بندها است.
مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی هم در این مراسم اظهار داشت: مسابقات قرآنی کارکنان زن زندان‌های کشور در رشته‌های حفظ، ترتیل، تفسیر، درک و مفاهیم برگزار می‌شود.
محمدعلی بلوکی اظهار داشت: در این مسابقات 95 نفر از کارکنان زن سازمان زندان‌های کشور شرکت دارند.
وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک روز برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سطح سازمان زندان‌ها به اجرا در می‌آید.
در این آیین تنی چند از مسئولان سازمان زندان‌ها و خراسان شمالی شرکت داشتند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول