اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

تربیت قرآنی و هوشمندانه دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش تربیت قرآنی و هوشمندانه دانش‌آموزان مقاطع مختلف را اولویت این وزارتخانه در امر تعلیم و تربیت عنوان کرد.

تربیت قرآنی و هوشمندانه دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرشته حشمتیان ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان شاهد نورالزهرا تبریز اظهار داشت: آنچه امروز به عنوان یک وظیفه سنگین پس از حماسه‌سازی پدران و برادرانمان بر دوش ما سنگینی می‌کند تربیت فرزندانمان به عنوان آینده‌سازان این نظام اسلامی است تا با اعتقاد به راه شهدا در راه تحقق آرمان‌های آنان گام بردارند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه به برکت نظام اسلامی، تربیت فرزندان در مکتب اسلام و قرآن مهیا شده و وزارت آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی‌های لازم سعی در پیاده کردن آموزش‌های لازم در این زمینه است.
حشمتیان با تاکید بر اینکه آغاز سال تحصیلی جدید در امتداد ماه‌های تربیتی دین مبین اسلام قرار دارد، افزود: باید تلاش کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب در اعتلای نظام آموزشی و تربیت فرزندانی برخواسته از مکتب قرآن محقق شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین بهره‌مندی از مکتب شهدا در پرورش دانش‌آموزان را ابزاری قدرتمند در مقابل تهاجمات فرهنگی بیگانگان دانست و گفت: پرورش عبدصالح برای خداوند وظیفه‌ای بس سنگین است که جز با تمسک به مکتب اهل بیت(ع) و مردان صالح خداوند مقدور نیست و در این بین شهدا ذخایر ارزشمندی برای الگو دهی به فرزندانمان هستند.
حشمتیان با تاکید بر امر تربیت در مکتب اسلام نیز اضافه کرد: قسمت اعظم این تربیت انسانی بر دوش خانواده‌هاست و مدرسه به عنوان مکانی برای به ثمر رساندن تربیت خانواده‌ها در کنار اولیا نیازمند همراهی و همفکری آنان در پیشبرد اهداف تربیتی نظام آموزشی کشور است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول