اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان زندان‌های کشور:

5 محکوم به اعدام حافظ کل قرآن مشمول تخفیف مجازات شدند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: 5 محکوم به اعدام حافظ کل قرآن کریم،‌ مشمول تخفیف مجازات شدند.

5 محکوم به اعدام حافظ کل قرآن مشمول تخفیف مجازات شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی زنجیره‌ای بعد از ظهر امروز در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان زن زندان‌های کشور، اظهار کرد: این افراد به خاطر جرائم مختلف به اعدام محکوم شده بودند که با نظر مسئولان قضایی به دلیل حفظ تمام قرآن کریم چند درجه در مجازات آنان تخفیف داده شد.
وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر نهضت قرآنی در سازمان زندان‌ها آغاز شده است، افزود: کاربرد قرآن در زندان‌ها و تأثیر آن در تربیت اسلامی بسیار زیاد است.
زنجیره‌ای تصریح کرد: در زندان‌ها تلاش شده تا با توسعه برنامه‌های قرآنی این فرهنگ هر چه بیشتر ترویج یابد.
وی با بیان اینکه قرآن برکات زیادی را برای انسان دارد، گفت: خواندن این کتاب آسمانی بر مولکول‌های بدن نیز تأثیر گذاشته زیرا بهترین کلام خداوند است.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با اشاره به اینکه کار در زندان سخت و دشوار است، اظهار داشت: یکی از مسائلی که می‌تواند به افراد در این حوزه کمک کند، ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی است.
وی همچنین بر ارائه الگوهای صحیح در جامعه مبتنی بر قرآن و آموزه‌های دینی تاکید کرد و گفت: ارائه این الگوها جامعه را به سوی سعادتمندی و رستگاری سوق می‌دهد.
زنجیره‌ای برپایی مسابقات قرآنی سازمان زندان‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: این مسابقات در سطوح زندان‌ها، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به میزبانی چهاردهمین دوره مسابقات توسط زندان خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات همه ساله افزایش یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول