اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در مازندران خبر داد:

آغاز رکابزنی 12 تیم خارجی و داخلی در تور مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست هجدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری سرداران و 10 هزار شهید مازندران از حضور 12 تیم خارجی و داخلی در این رقابت‌ها خبر داد.

آغاز رکابزنی 12 تیم خارجی و داخلی در تور مازندران
احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات از امروز پنجم تا نهم مهر به مدت پنج روز به میزبانی شهرستان‌های غرب مازندران در چالوس برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواران در پنج مرحله مسیر 452 کیلومتر را رکاب خواهند زد.
سرپرست هجدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری سرداران و 10 هزار شهید مازندران درباره تیم‌های خارجی در این مسابقات بیان داشت: کشورهای ترکیه، مالزی، ازبکستان، ارمنستان، تایلند و الجزایر به عنوان شش تیم خارجی در این رقابت‌ها هستند.
این مسئول همچنین از حضور شش تیم داخلی در این دوره از مسابقات خبر داد و تصریح کرد: تیم‌های پتروشیمی تبریز، مس کرمان، پرسپولیس مهریز یزد، ترافیک تهران و دو تیم (الف و ب) مازندران نیز به عنوان شش تیم داخلی هستند.
سرپرست کل مسابقات و دبیر ستادی تور بین‌المللی مازندران گفت: در هر مرحله از مسابقات به نفرات برتر اول تا سوم با اهدای جوایز نفسیی تجلیل می‌شود و به قهرمان هر مرحله نیز پیراهن طلایی اهدا می‌شود.  
سعادتمند در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای این مسابقات با همکاری دیگر مسئولان برای میزبانی شایسته مهیا است و در برگزاری این مسابقات هیچ مشکلی نیست.
وی درباره برگزار شدن این دوره از مسابقات در غرب مازندران متذکر شد: این مسابقه به درخواست نماینده فدراسیون و با توجه به زیبایی‌ها، توریستی و گردشگری و همچنین مکان‌های دیدنی نمک آبرود و جاده دو هزار با توردوفرانسل فرانسه برابری می‌کند.
سعادتمند در پایان اذعان داشت: در هجدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران ابراهیم عمر از مالزی به عنوان نماینده جهانی فدراسیون حضور دارند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول