اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم از معرفی برترین‌های دوچرخه سواری قم در رده سنی نوجوانان رشته کوهستان خبر داد.

برترین‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قم معرفی شدند
جعفر مدرسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: هیئت دوچرخه سواری در راستای توسعه و تعمیم این رشته ورزشی جذاب و پر طرفدار در شهر مقدس قم، اقدام به برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان قم کرد.
وی ادامه داد: البته دوچرخه سواری در قم یک رشته ورزشی شناخته شده است اما میزان شناسایی و علاقمندی نوجوانان و جوانان قمی و در مجموع تمام آنهایی که با دوچرخه سواری سر و کار دارند، بیشتر از رشته کورسی است.
نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم بیان کرد: همانگونه که علاقمندان به دوچرخه سواری می‌دانند این رشته ورزشی در سالیان اخیر علاوه بر بخش کورسی، در بخش کوهستان نیز در کشور و در شهر مقدس قم فعالیت می‌کند و جایگاه خود را به خوبی به دست آورده است.
وی یاد آور شد: در قم نیز بخش کوهستان در چند سال اخیر فعالیت گسترده ای داشته است و دوچرخه سواران قمی در مسابقات مختلف از جمله پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین مسابقات لیگ برتر و دسته اول دوچرخه سواری کوهستان کشور حضور مستمر و چشمگیر داشته‌اند.
مدرسی تصریح کرد: هیئت جدید دوچرخه سواری نیز به منظور رشد و پیشرفت بیش از پیش این رشته ورزشی اقدام به برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان قم کرد و طی آن دوچرخه سواران شرکت کننده استقبال خوبی از این رقابت‌ها داشتند.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت دوچرخه سواری استان قم، پیکارهای رشته کوهستان قهرمانی قم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید برنامه ریزی شد که در کنار برگزاری مسابقات امر استعداد یابی نیز مورد توجه هیئت بود.
نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم اضافه کرد: در پایان این مسابقات در رده سنی نوجوانان سعید فرید نیا با بهترین زمان از سایر دوچرخه سواران شرکت کننده زودتر به خط پایان رسید تا عنوان قهرمانی این رده سنی را از آن خود کند.
وی افزود: در این مسابقات یوسف اکبر پناهی موفق به کسب عنوان دوم شد تا این رقابت‌ها را با مقام نایب قهرمانی به پایان برساند.
مدرسی خاطرنشان کرد: پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان قم با مقام سومی محمد ماندگاری همراه بود تا بعد از برگزاری رقابت‌های رده سنی نوجوانان، طبق برنامه ریزی صورت گرفته در هیئت، مسابقات رده‌های سنی جوانان و امید برگزار شود.
وی عنوان کرد: دوچرخه سواران قمی در سال‌های اخیر در مسابقات رشته کوهستان قهرمانی کشور حضور موفقی داشته اند و این حضور در دو لیگ جوانان و بزرگسالان بوده است، ضمن اینکه میزبانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 1387 را نیز در ارتفاعات کمر کوه قم تجربه کرده ایم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول