اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خبر داد:

پرداخت جوایز ارزی تورهای دوچرخه‌سواری به استان‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران از تصمیم جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری مبنی بر پرداخت جوایز ارزی تورهای دوچرخه‌‌سواری به ادارات کل تربیت ‌بدنی استان‌ها از سال آینده خبر داد.

پرداخت جوایز ارزی تورهای دوچرخه‌سواری به استان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی زنگی‌آبادی شب گذشته در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌‌سواری استان مرکزی بیان داشت: به منظور برگزاری هر چه با کیفیت‌تر تورهای دوچرخه‌‌سواری و همچنین به منظور حضور قدرتمند تیم‌ها در مسابقات، از این پس بودجه ارزی تورها در اختیار ادارات تربیت‌بدنی استان‌ها قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: استان مرکزی یکی از استان‌های باسابقه در زمینه برگزاری تورهای دوچرخه‌سواری است که هر سال با برنامه‌ریزی و تجربه مسابقات تور میلاد دو نور را با کیفیت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌‌کند.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری‌ گفت: در حال حاضر استفاده از مواد نیروزا در بین ورزشکاران به یک معضل تبدیل شده که فدارسیون دوچرخه‌سواری به دنبال این است با برنامه‌ریزی و اقدامات ارزنده از افزایش این معضل در بین دوچرخه‌سواران جلوگیری کند.
زنگی‌آبادی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری میلاد دو نور در استان مرکزی بیان داشت: ‌حین و قبل از برگزاری این تور طی دو بار آزمایشات لازم به منظور جلوگیری از حضور ورزشکاران استفاده کننده از مواد نیروزا به عمل آمد که خوشبختانه هیچ موردی مشاهده نشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه این دوره از رقابت‌ها در مقایسه با دوره‌های گذشته از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشت که باید از تمام مسئولان برگزار کننده این رقابت‌ها قدردانی کنم.
مدیرکل تربیت ‌بدنی استان مرکزی نیز گفت: سطح این دوره از مسابقات با توجه به حضور ورزشکاران صاحب نام‌ داخلی و خارجی در مقایسه با سال‌های گذشته از مطلوبیت بسیار بالایی برخوردار بود.
خسرو قمری افزود: تربیت ‌بدنی استان مرکزی به دنبال این است که سطح مسابقات تور دوچرخه‌‌‌‌سواری میلاد دو نور را به دو به یک ارتقای دهد که این مهم نیازمند توجه و مساعدت مسئولان فدارسیون است.
وی تصریح کرد: سیزدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور در چهار مرحله و به مسافت 530 کیلومتر برگزار شد که مرحله نخست در مسیر شهرهای اراک- شازند- آستانه، مرحله دوم به صورت کریتریوم در شهر مهاجران، مرحله سوم در مسیر شهرهای اراک- آشتیان- فرمهین و مرحله پایانی تور در مسیر اراک ـ محلات و خمین برگزار شد.
فرماندار شهرستان خمین نیز با بیان اینکه ورزشکاران باید علاوه بر تقویت جسمانی به  تقویت روح و معنویت نیز بپردازند، گفت: ورزشکاران باید همواره اخلاق ورزشی داشته و فتوت و جوانمردی را در وجود خود بپرورانند.
علیرضا کریمی افزود: شهر خمین زادگاه امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است که ایشان به عنوان بزرگ‌ترین مرد تاریخ در جوانمردی و داشتن اخلاق و روحیه ورزشی الگوی خوبی برای ورزشکاران است.
در این مراسم جوایز بهترین‌های سیزدهمین‌دوره رقابت‌های تور بین‌المللی میلاد دو نور اهدا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول