اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

13 تیم دوچرخه‌سواری در تور مازندران حضور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: هفت تیم خارجی و شش تیم داخلی در تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران حضور دارند.

13 تیم دوچرخه‌سواری در تور مازندران حضور دارند
اسماعیل پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد بیان داشت: سومین مرحله از هجدهمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران یادواره سرداران و 10 هزار شهید استان پنجشنبه هفتم مهر ماه از سلمان‌شهر آغاز می‌شود و در محمودآباد به پایان می رسد.
وی تصریح کرد: این مرحله از ساعت 11 صبح از سلمانشهر استارت می‌خورد و دوچرخه‌سواران پس از طی مسافت 105 کیلومتری مقابل فرمانداری محمودآباد به این مرحله پایان می‌دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد خاطرنشان کرد: هفت تیم خارجی از کشورهای تایلند، ترکیه، مالزی، ارمنستان، عراق، ازبکستان و سوریه و شش تیم داخلی در این دوره حضور دارند.
وی ریاست اجرایی مسابقات را استاندار مازندران دانست و افزود: به دلیل نامگذاری این دوره از مسابقات به نام سرداران و 10 هزار شهید مازندران ریاست اجرایی آن به استاندار و دبیر اجرایی آن به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران واگذار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مازندران از برگزاری شورای تامین شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت، پلیس راهور برای محدودیت‌های ترافیکی مسیر در شهر، پلیس راه‌های مسیر برگزاری مسابقه برای اقدامات ترافیکی و محدودیت‌های لازم در مسیر راه‌های منتهی به مسابقات حضور دارند.
وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر برای ترمیم آسفالت مسیر مسابقه در شهر و نصب پارچه‌های خیر مقدم‌گویی، آموزش و پرورش برای اعزام دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم‌های ویژه مسابقات در طول مسیر، اداره راه و شهرسازی برای ترمیم جاده طول مسیر مسابقه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برای تبلیغات مناسب مسیر و همچنین تهیه بسته‌های فرهنگی برای دراختیار قراردادن به مردم در زمان برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کردند.
پهلوان همچنین از اطلاع‌رسانی مناسب برگزاری این دوره از مسابقه در نماز جمعه و سطح شهرستان خبر داد.
وی در پایان از نظارت نماینده رسمی فدراسیون دوچرخه‌سواری جهان در این تور خبر داد و اذعان داشت: مارتین برون نماینده یوسی‌آی از فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری که چندین دوره ناظر مسابقات معتبر جهانی تور فرانسه بود نظارت این دوره از تور بین‌المللی مازندران را برعهده خواهد داشت.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول