اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین خبر داد:

قزوین میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در بخش کوهستان به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

قزوین میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در بخش کوهستان آقایان، تحت عنوان «یادواره مرحوم علیرضا شهاب» پیشکسوت و قهرمان این رشته ورزشی به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت دوچرخه‌سواری استان با فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان آقایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، به مناسبت یاد بود «مرحوم علیرضا شهاب» پیشکسوت و قهرمان این رشته ورزشی در دو رشته دانهیل و کراس کانتری 14 مهر ماه زیر نظر فدراسیون دوچرخه‌سواری و به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری و اداره کل امور ورزش و جوانان استان قزوین برگزار می‌شود.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین با اشاره به زمان پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تصریح کرد: زمان پذیرش تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در هر دو رده سنی، روز چهارشنبه 13 مهر ماه ساعت 14 در محل هتل ورزش استان قزوین خواهد بود.
وی با اشاره به حضور تیم دو و میدانی قزوین با حامی مالی سال قبل در مسابقات لیگ برتر توضیح داد: با توجه به اصرار فدراسیون دو و میدانی برای شرکت تیم قزوین به صورت باشگاهی در رقابت‌های لیگ برتر کشور، تصمیم گرفته شد که امسال نیز این تیم تحت عنوان «هتل ورزش» در این مسابقات حضور یابد.
محمودی یادآور شد: تیم دو و میدانی هتل ورزش قزوین در رده سنی بزرگسالان و جوانان در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا می‌کند و بانوان استان نیز امسال در قالب تیم هتل ورزش، در رقابت‌های بخش بزرگسالان لیگ برتر شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول