اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری تور دوچرخه‌سواری مونقره‌ایها در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نخستین تور دوچرخه‌سواری مونقره‌ای‌های قزوین خبر داد.

برگزاری تور دوچرخه‌سواری مونقره‌ایها در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری‌نژاد بیان کرد: نخستین تور دوچرخه‌سواری مونقره‌ای‌ها با دوچرخه مدل 28 با هدف ارتقای سطح سلامت همشهریان بالای 60 سال در قزوین برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقه از رو به روی ساختمان اداره بهزیستی شهرستان قزوین آغاز و به آستانه متبرکه امامزاده علی(ع) ختم شد و جوایزی از سوی سازمان به نفرات برتر اهدا شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: محله امامزاده علی(ع ) که یکی از زیر مجموعه‌های سازمان فرهنگی ورزشی است که مسئولیت برگزاری این مسابقه را بر عهده داشت.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در قزوین اظهار کرد: در فضایی سرشار از هیجان و نشاط، اولین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به صورت انفرادی و تیمی در قالب شش بازی در قزوین برگزار شد.
وزیری نژاد توضیح داد: این سری مسابقات از سوی هیئت ورزش‌های همگانی و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی در میان استقبال پر شور جوانان و نوجوانان قزوینی به اجرا در آمد.
وی عنوان کرد: PES، NBA،War eraft ، Dot All Star، NFS most wanted و FIFA
رشته‌هایی بودند که حاضران در آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اعلام کرد: بازی‌های مقدماتی در گیم نت آلیش برگزار شد و پس از برگزاری فینال این مسابقات در سالن هندبال شهید رجایی، به نفرات و تیم‌های اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا شد.
وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد استقبال خوبی از سوی جوانان و نوجوانان بودیم و خوشحال هستیم که با برگزاری چنین مسابقاتی فضای شادابی و نشاط را هرچه بیشتر در سطح شهر شاهد بودیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول