اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی:

دوچرخه‌سواران توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی گفت: دوچرخه‌سواران توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند.

دوچرخه‌سواران توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند
خسرو قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در سیزدهمین دوره از این مسابقات که هم‌اکنون در استان مرکزی در حال برگزاری است، استان‌های صاحب‌نام در سطح آسیا، جهان و المپیک حضور دارند که این موجب افزایش سطح کیفی رقابت‌ها شده است.
وی تصریح کرد: حسین عسگری،‌ امیر زرگری و قادر میزبانی دوچرخه‌سواران مطرح آسیا و جهان در مسابقات دوچرخه‌سواری حضور دارند که سطح مسابقات با حضور چنین دوچرخه‌سوارانی افزایش یافته است.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی با اشاره به حضور تیم‌های مطرح کشورهای خارجی نیز بیان داشت: تیم‌های قزاقستان، هلند و سوریه، عراق و آذربایجان در این تور شرکت دارند که برخی از دوچرخه‌سواران این کشورها دارای نام و آوازه بالایی هستند.
قمری بالا بودن تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های قبلی را از ویژگی دیگر این مسابقات دانست و اظهار داشت: در ‌سیزدهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور 18 تیم پنج نفره شرکت کرده‌اند که حضور این تعداد دوچرخه‌سوار شرایط متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته رقم زده است.
وی پیرامون نحوه برگزاری مسابقات در سه روز گذشته گفت: خوشبختانه با وجود تعطیلی سه روز گذشته عوامل انتظامی و امدادی همکاری و همراهی بسیار خوبی با مسئولان برگزار کننده تور داشتند و میزان استقبال مردم ورزش دوست نیز در طول برگزاری مسابقات رضایت‌بخش‌بود.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی سوق دادن توجه مردم به امر ورزش را یکی از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و خاطر نشان ساخت:‌ با توجه به اینکه این مسابقات در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود، برگزاری آن موجب شده تا در شهرهای برگزار کننده شرایط و فضایی فراهم شود که مردم با ورزش دوچرخه‌سواری بیشتر آشنا شده و بیش از گذشته به ورزش روی آورند.
قمری افزود: رشته دوچرخه‌سواری در چند سال اخیر در مقایسه با سال‌های گذشته از رشد و پیشرفت بسیار خوبی برخوردار شده و قهرمانان شایسته‌ای را پرورش داده است که بدون شک برگزاری تور بین‌المللی میلاد دو نور در این زمینه نقش مهمی برعهده داشته است.
وی یکی دیگر از برکات برگزاری این مسابقات را توجه محافل ورزشی به توانمندی‌های استان اعلام و تصریح کرد: در طول برگزاری مسابقات توجه اکثر محافل ورزشی به استان مرکزی جلب می‌شود که این فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی‌ها و شایستگی‌های استان در بخش ورزش است.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی ادامه داد: تور دوچرخه‌سواری میلاد دو نور در تقویم فدارسیون جهانی به ثبت رسیده است که این افتخار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.
قمری با تاکید بر تامین امنیتی و انتظامی این رقابت‌ها گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها از مدت‌ها قبل تدابیر امنیتی و انتظامی لازم اتخاذ شده است که برگزاری این مسابقات در سطح بالای امنیتی می‌تواند تمام تبلیغات دشمنان مبنی بر غیر امن بودن ایران را نقش بر آب کرده و امنیت بالای موجود در کشور را به همگان به اثبات برساند.
وی با بیان اینکه در طول سه روز برگزاری این رقابت‌ها تاکنون مشکل خاصی ایجاد نشده است، اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقه‌ای در سطح بین‌المللی مشکلات مالی خاص خود را دارد که مسئولان استان باید بعد از اتمام مسابقات در زمینه تامین منابع مالی به یاری این اداره بشتابند.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی در پایان از تمام دست‌اندکاران برگزاری این رقابت‌ها قدردانی کرد.
سیزدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری میلاد دو نور با شرکت شش تیم خارجی و 11 تیم داخلی از 10 شهریور ماه به میزبانی استان مرکزی آغاز شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول