اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌‌سواری:

ارتقای سطح مسابقات دوچرخه‌سواری نیازمند امکانات است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه‌‌سواری گفت: ارتقای سطح مسابقات دوچرخه‌سواری از سطح دو‌ ـ دو به دو ـ یک نیازمند امکانات و تجهیزات ویژه‌ای است که این امکانات در حال حاضر در کشور وجود ندارد.

ارتقای سطح مسابقات دوچرخه‌سواری نیازمند امکانات است
علی زنگی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه سفر به استان مرکزی اظهار داشت: تورهایی که هم اکنون در سطح دنیا به صورت دو دو برگزار میشود، تقریبا از سطح‌ یکسانی برخوردار هستند و مسابقات تور دوچرخه‌ ‌سواری میلاد دو نور استان مرکزی نیز از سطحی مشابه مسابقات دنیا برخوردار است.
وی با بیان اینکه ارتقای مسابقات از سطح دو به یک نیازمند امکانات ویژه‌ای است، تصریح کرد: اگر قرار شود مسابقاتی از سطح دو به یک ارتقا پیدا کند باید امکانات و اعتبارات ویژه‌ای برای آن تامین شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌‌سواری با بیان اینکه اگر کشورهای اروپایی در مسابقات دوچرخه‌سواری میلاد دو نور شرکت کنند سطح مسابقات به دلیل دو دو بودن تفاوت آنچنانی نخواهد کرد، بیان کرد: امسال مسابقات دوچرخه‌‌سواری میلاد دو از سطح کیفی خوبی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود که باید سال به سال بهتر شود.
زنگی‌آبادی در خصوص شرایط و امکانات برگزاری مسابقات در سطح یک گفت: برگزاری این نوع مسابقات نیازمند این است که به صورت مستقیم از شبکه‌ها تلویزیونی پخش شود و امکاناتی همچون هلی‌کوپتر و جوایز 300 و 400 هزار دلاری  برای آن تامین شود.
وی ادامه داد: کادر و عوامل برگزار کننده این نوع مسابقات باید از تجارب خوب و بالایی برخوردار باشند که بدون شک با توجه به پایین بودن تجارب برگزاری این نوع مسابقات در کشور باید اکیپ‌های ویژه‌ای از اروپا برای برگزاری آن دعوت شوند.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌‌سواری با اشاره به نحوه جذب اسپانسر اظهار داشت: با جرات می‌توان گفت اگر این نوع مسابقات یک سال برگزار شود به محض پخش مستقیم در اروپا و آسیا اسپانسرهای فراوانی برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند.
زنگی‌آبادی افزود: زمانی که یک تور به عنوان گزارش ورزشی پخش شود و در اخبار به عنوان یک خبر منتقل شود نمیتوان انتظار داشت اسپانسری  جذب شود اما در تورهای پخش مستقیم موضوع متفاوت است.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر دوچرخه‌سواری ایران در بین کشورهای آسیایی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، ژاپن رتبه دوم و تیم قزاقستان در سکوی سومی آسیا قرار دارد.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌‌سواری ادامه داد: در رده تیمی نیز تیم پتروشمی در رتبه نخست قرار دارد،‌ تیم دانشگاه آزاد دوم است و یک تیم کلمبیایی در جایگاه سوم قرار دارد.
زنگی‌آبادی پیرامون حضور در لیگ‌های جهانی تصریح کرد: در لیگ‌های جهانی مشکلی که وجود دارد مشکل اخذ ویزا است که اگر این مشکل برطرف شود دوچرخه‌سواری ایران حرف‌‌های بسیاری برای گفتن دارد.
وی گفت: متاسفانه به دلیل مسائلی که برای گرفتن ویزا وجود دارد امروز دوچرخه‌‌سواران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با مشکلاتی مواجه هستند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر دو تیم اروپایی، یک تیم آمریکایی و یک تیم اسپانیایی خواهان گرفتن مهدی سهرابی هستند که اگر شرایط مهیا شود ودوچرخه‌سواران بتوانند به اروپا راه پیدا کنند بدون شک در سطح جهان هم شاهد موفقیت‌های ورزشکاران این رشته خواهیم بود.
 انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول