اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

برخی از دستگاه‌ها درباره نقد رسانه‌ها پاسخگو نیستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران گفت: برخی از دستگاه‌ها درباره نقد و خبر رسانه‌ها پاسخگو نیستند.

برخی از دستگاه‌ها درباره نقد رسانه‌ها پاسخگو نیستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رستم دهقان شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: برای من جای سوال است که چرا مسئولان از ظرفیت رسانه‌ها استفاده نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند برای رسیدن به اهداف دستگاه‌ها، کمک‌کار مدیران باشند، خاطرنشان کرد: چرا برخی ادارات خبرنگاران را نامحرم می‌دانند.
این مسئول با اشاره به اختلاس اخیر بانک‌ها تصریح کرد: از نشانه‌های بزرگ بودن نظام است که در سال جهاد اقتصادی موضوع اختلاس را بررسی می‌کند.
دهقان با بیان اینکه در بحث اشتغال مشکلات زیادی در استان داریم، یادآور شد: در راس دو قوه مدیران مازندرانی حضور دارند چرا از این افراد و امکانات برای بهبود وضعیت اقتصادی استان بهره نمی‌بریم.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها درباره نقد و خبر رسانه‌ها پاسخگو نیستند، ادامه داد: کمیته‌ای اخبار و اطلاعات منعکس شده در مطبوعات استان را بررسی کند.
سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران  نیز در این نشست از استقرار نیروهای غیرکارشناس در روابط عمومی دستگاه‌ها ابراز ناخرسندی کرد.
جابر معافی با گلایه از برخی مدیران در عدم ارتباطشان با اصحاب رسانه افزود: مدت‌های زیادی است که بسیاری از ادارات کل مانند تعاون مازندران نشست خبری برگزار نکرده است.
در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پاسخ به مطالبه اصحاب رسانه اظهار داشت: من فرد رسانه‌ای هستم و حدود 9 سال در رسانه ملی فعالیت داشته و در مطبوعات هم مقاله می‌نوشتم.
اسماعیل نیلچیان تصریح کرد: همه ساله در هفته تعاون نشست خبری برگزار می‌کنم و امسال هم بنا بر این بود که این نشست 19 شهریور برگزار شود که با جشنواره تعاونی‌های برتر کشور همزمان شد و برنامه نشست خبری لغو و به آینده موکول شد.
وی یادآور شد: اعتقادم بر این است که مسئول باید در مقام پاسخگویی باشد.
نیلچیان با اشاره به اینکه تعاونی‌ها جنبش‌های جهانی هستند و سازمان ملل هم سال 2012 را سال تعاون و زندگی بهتر نامگذاری کرده، گفت: اما اینکه در این چرخه ما کجا قرار داریم باید بگویم بسیار عقب هستیم.
این مسئول با بیان اینکه به طور متوسط باید اکنون در مرحله 25 درصد از برنامه باشیم، خاطرنشان کرد: اکنون کشور در مرحله 8.5 درصد از برنامه است و مازندران وضعیت بهتری نسبت به کشور دارد.
وی در پایان با اشاره به اینکه سال گذشته 728 تعاونی در استان ثبت شد، اذعان داشت: مازندران پس از تهران دارای بیشترین تعاونی در سطح کشور است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول