اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان تاکید کرد:

ضرورت تلاش رسانه‌ها‌ برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بر ضرورت تلاش رسانه‌ها‌ برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.

ضرورت تلاش رسانه‌ها‌ برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به حادثه عظیم دفاع مقدس متاسفانه در راستای انتقال ارزش‌های این دوران برنامه‌ریزی مطلوبی صورت نگرفته و در انتقال این ارزش‌ها تلاش‌های زیادی نشده است.
وی با بیان اینکه از سوی دست‌اندرکاران و افراد تاثیر گذار در دوران دفاع مقدس تلاش‌های زیادی صورت نگرفته است، بیان کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از ایثار، گذشت و فداکاری توسط جوانان دیروز است که این جان گذشتگی‌ها و فرهنگ بارز این دوران به خوبی به نسل جوان انتقال داده نشده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان افزود: دوران دفاع مقدس در دوران انقلاب اسلامی جا گرفته و باید این هشت سال از طرق مختلف به جامعه معرفی شود.
وی با بیان اینکه در طول چند سال اخیر از طریق انتشار کتب مختلف در راستای انتقال این ارزش‌ها فعالیت‌هایی صورت گرفته است اما این میزان کافی نبوده و نیاز به برنامه‌ریزی‌های جدی‌تر ی دارد.
بابایی هنر و ادبیات را مقوله مناسبی برای ساخت آثار جاودانه در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این عرصه، عرصه مناسبی برای انتقال و تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های مختلف جامعه است.
بابایی گفت: متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم با زبان رسانه که زبان گویای جامعه است در راستای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس گام برداریم چرا که هشت سال دوران دفاع مقدس برگ زرین و تاریخی عظیم از انقلاب اسلامی است که باید به نسل جوان انتقال داده شود.
وی یادآور شد: امروز وظیفه داریم که به پشتوانه دفاع از اسلام و انقلاب و با استفاده از غیرت دینی جوانان از این فرصت بزرگ و مقدس استفاده کرده و در تحقق آرمان‌های دفاع مقدس با بهره‌گیری از ابزار مختلف همت گمارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بر لزوم ادامه فعالیت‌های گذشته و برنامه‌ریزی جدید برای تحقق آرمان‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: ضروری است برای معرفی ارزش‌های این دوران در جامعه فعالیتی دو چندان صورت گیرد.
وی واکسینه کردن نسل جوان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان را خواستار شد و افزود: دشمنان در حوزه جنگ نرم به مقابله با انقلاب اسلامی ایران برخواسته‌اند که ضروری است در این راستا با برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته و  در این حوزه مقتدرانه حضور یافت.
بابایی با اشاره به خیزش‌های مردم منطقه یادآور شد: بر هیچ انسان منصف و آزاده‌ای الگوگیری مردم منطقه از نظام جمهوری اسلامی در جهان قابل انکار نیست که مردم منطقه از انقلاب اسلامی بهره گرفته و از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند.
وی با اشاره به اختصاص بودجه‌های میلیاردی استکبار در حوزه جنگ نرم بیان داشت: حوزه سایبری در اختیار جوانان است و باید با بهره‌گیری بیشتر از این حوزه با توطئه‌های دشمنان آشنا شوند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان مقاومت مردم ایران در برابر استکبار را موجب پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم منطقه به خوبی می‌دانند که در سایه مقاومت می‌توانند در عرصه‌های مختلف پیروز شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول