اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رویکرد رسانه‌ها نسبت به دفاع مقدس صادقانه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که رسانه‌ها چه در کوران دفاع مقدس و چه پس از آن دین خود را نسبت به این حماسه جاویدان ادا کرده‌اند، گفت: رویکرد رسانه‌ها نسبت به دفاع مقدس صادقانه است.

رویکرد رسانه‌ها نسبت به دفاع مقدس صادقانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری در جمع اصحاب رسانه با بیان این‌که هفته دفاع مقدس یادآور همه شجاعت‌ها و پایمردی‌های ملت مسلمان ایران و غیور مردان کهگیلویه و بویراحمدی است، اظهار داشت: رشادت‌های فرزندان این دیار پس از هشت سال دفاع مقدس امروز نیز ادامه داشته که نمونه بارز آن تقدیم بهترین فرزندان این استان در چند ماهه اخیر به پیشگاه اسلام، قرآن و خاک ایران است.
این فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: چهره این استان با تقدیم شهدای اخیر معنوی‌تر از گذشته شده و خاطرات دلاوری فرزندان رشید این استان در دفاع مقدس برای نسل جدید عینی و ملموس شده است.
امیری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تا به امروز در این استان را ارزنده توصیف کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سراسر ایران اسلامی نسبت به جنگ و وفاداری به ارزش‌های دفاع مقدس نمونه و الگو بوده و همواره چرا که همیشه افتخار بسیجی بودن را دارند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اقشار مختلف مردم این استان عضو نیروی مقاومت بسیج هستند، تصریح کرد: سپاه فتح این استان آمادگی دارد تا بسیج اقشار گوناگون از جمله بسیج رسانه را راه‌اندازی کند.
امیری نقش رسانه‌ها در تبیین اهداف دفاع مقدس را بی‌بدیل دانست و با تقدیر از همه اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: باید از نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در رابطه با دفاع مقدس تقدیر کنیم و امروزه خصوصا رسانه ملی دانشگاهی است که مخاطبین آن همه از جمله عام و خاص هستند.
وی با اشاره به این‌که ممکن است برخی رسانه‌ها نیز مسیر خود را گم کرده باشند ولی این نه بدان معنی است که این افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن مشکل داشته باشند، گفت: بیشتر آن‌ها تلاش دارند تا خدمات ارزنده نظام و انقلاب را به گوش همه از جمله کسانی که در خارج از این مرزها قرار دارند برسانند که این نیز در نوع خود خدمت به اسلام و ایران است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول